AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Del Skrevet 11. mars 2023 Hei! Vil gjerne høre fra foreldre eller vgs elever. Hva slags sminke bruker 14-17 år gamle jenter? Hva er vanlig? Min datter er 15, bruker mascara, litt bb cream, og concealer. Er det mye, lite? Bruker de heldekkende foundation? Er nysgjerrig, da jeg ser ungdommen bruker mye ler sminke enn når jeg vokste opp,, og siden jeg har en datter vil jeg gjerne vite litt mer! Hva slags produkter, merker, er vanlige eller bra? Anonymkode: 91774...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Datteren min på 15 bruker kun maskara i hverdagene. Anonymkode: 6b3a7...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Merkene som er populære for tiden: Fenty (highlighter og contour), Loreal og Maybelline for mascara (telescopic eller lash sensational er utrolig gode, og billige), NYX har ganske mange populære øyenbrynsprodukter, Got2be glued for å lage de trendy, fluffy bryna som er så inn nå, blush er det store for tiden (enten Dior rosy glow, MAC totally synced eller de flytende fra rare beauty). Barbierosa blush har vært en trend lenge. De som har råd til det er glad i Dior, Nars eller Chanel foundation. Hvis ikke er det mange fra Maybelline eller Loreal som er ganske solide. Maybelline instant eraser har fått masse skryt (brukte den selv da jeg var tenåring, kjempefin konsistens). Er veldig inn med "clean beauty" for tiden - det er mye fokus på solfaktor, fuktet hud og naturlige bryn. Søsteren min bruker bare øyenbrynspenn og maskara og legger heller penger i hudpleie. Helt ærlig trenger man ikke tømme lommeboka, er visstnok solpudder og concealer fra Revolution som skal være bra (finnes på normal). Ser mange tenåringer som er der å handler kosmetikk - bra utvalg og fornuftige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 Ene niesen min bruker mascara. Hun andre har jeg ikke oversikt over, men hun har en gigantisk sminkeveske, og hun bruker vanligvis 20-25 min på sminken før skolen. Anonymkode: 35062...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå