Maskinfører Skrevet 13. mars 2023 #41 Del Skrevet 13. mars 2023 Påskeegget mitt må være mellom 25-30 år 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #42 Del Skrevet 13. mars 2023 Vi tar vare på påskeeggene, bortsett fra i tilfeller hvor vi har flyttet underveis i året, da har eggene blitt kastet. Hadde tenkt å kjøpe de største eggene til ungene i år, de har blitt store, og hadde tenkt å putte litt andre ting enn bare godteri i dem, og heller ha de vanlige eggene med godteri inni det store. Det blir ikke å skje med de prisene der! Anonymkode: e60c4...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #43 Del Skrevet 13. mars 2023 I fjor kjøpte jeg i metall for å gjenbruke. I år blir unntak da vi flytter i påsken og alt ligger pakket ned, en eller annen plass. Kommer uansett ikke til å kjøpe det før selve påskeuken, og da er alt på halv pris uansett. Anonymkode: 7ca8a...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar2 Skrevet 13. mars 2023 #44 Del Skrevet 13. mars 2023 Gjenbruker eggene fra i fjord, som har blitt brukt i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #45 Del Skrevet 13. mars 2023 Har brukt de samme pappeggene år etter år, men jeg kastet mesteparten i fjor fordi de var blitt slitte og ødelagte. Jeg fikk sjokk da jeg så prisene på Nille o helgen. Egg som tidligere kostet en tier koster nå over 100. De store eggene flere hundre kroner. Sinnsykt overpriset. Jeg gikk videre 😮 Anonymkode: 65dcc...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 13. mars 2023 #46 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg gjenbruker selvfølgelig eggene. Har et par pappegg jeg kjøpte brukt på finn, og ett i porselen jeg kjøpte på loppemarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #47 Del Skrevet 13. mars 2023 Ungenes store egg har vart i 10 år og har blitt med på fjellet til ig med uten skader. Glad for det for prisene på de største eggene er ikke akkurat lave. Legger noe i bunn av påskeegget slik at det ikke blir rester i bunnen. Anonymkode: 74cef...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 13. mars 2023 #48 Del Skrevet 13. mars 2023 Vi har sånne (du vaske egga og bruker dei på nytt neste år) Nille har også hatt sånne gjennbruksegg. https://www.sprell.no/produkt/paskeegg-i-metall-11-cm-petter-kanin?gclid=Cj0KCQjwk7ugBhDIARIsAGuvgPb1Xpz6k3zs_gRZvr5pf0r6fkad56UANG5gF4rWkOigxpTRQYXlvIsaAv0yEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. mars 2023 #49 Del Skrevet 13. mars 2023 Bare å kjøpe i Sverige 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #50 Del Skrevet 13. mars 2023 Investerte i små egg i metall til hele familien (har ikke godt av kjempestore egg med godis uansett) og oppbevarer de med påskepynten. Har også flere i papp som brukes om vi får påskebesøk Kan ikke skjønne at folk må kjøpe nye hele tiden og roter ting bort😂 Anonymkode: 5482a...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #51 Del Skrevet 13. mars 2023 Keikolina skrev (41 minutter siden): Bare å kjøpe i Sverige 😉 Poenget vel ikke Pris og hvor man kjøper.. Anonymkode: 24695...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #52 Del Skrevet 13. mars 2023 Hehe, våre er fra 80-tallet, så vi kjøper definitivt ikke nye hvert år! Anonymkode: f99f6...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. mars 2023 #53 Del Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget vel ikke Pris og hvor man kjøper.. Anonymkode: 24695...697 Trodde det var fordi det var for dyrt jeg, så tipsa om Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå