Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På nettet står det at psykopaten kan få svarte øyne og det blir beskrevet som om øyenfargen til en psykopat kan skifte øyefarge i enkelte øyenblikk og da altså skifte til svart, for folk som feks vanligvis har blå øyne.

Nylig syns jeg at en person med sterk narsissistiske trekk hadde mørke øyne, isdedet får de blå vedkommende vanligvis har og tenkte tilbake på det over, men syns det virker rart om noen virkelig kan skifte øyenfarge?!

Så lurer da på om andre også har opplevd dette og at det virkelig er slik at psykopater kan skifte øyenfarge?

Anonymkode: 7593f...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skifter ikke øyenfarge på den måten, men det kan framstå slik pga pupillen som utvider seg. Pupillen er jo ett hull, og du kan tenke på irisen som en slags "lukkemuskel" som åpner avhengig av lyskilde, emosjonelle og fysiologiske forandringer, medisinbruk etc.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pupillen utvider seg når de er sinte ja. Jeg har også sett det på folk i psykose 

Anonymkode: fe908...729

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett det, men fikk ikke studert hva som skjedde på nært hold. Jeg så det på en kvinne som kastet et blikk på meg da hun trodde jeg ikke så henne, og blikket hennes var helt svart. Senere ble hun innlagt på psykiatrisk for å ha forsøkt å drepe mannen sin.

Anonymkode: 165b6...e3b

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har opplevd det tidligere, i form av at en persons egentlige synspunkter i en sak tredde frem, som en slags avsløring, og det var også et alvor i det, ved at det var noen skadelidende i situasjonen. Det var ikke bare en skarphet i blikket grunnet sinne på grunn av urettferdighet, men en slags blotting av en slags visshet om ondskap. Men om det sorte i øynene er noe tegn på noe på generelt grunnlag vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om Jekyl & Hyde? De skifter utseendet når det skifter sinnsstemning. Som om ondskapen tar over. Har sett det med egne øyne selv , til og med forandret helt ansiktsform så jeg var i tvil om det var samme person selvom han stod rett foran meg i stuen og jeg kjente han godt 

Anonymkode: 52662...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...