Gå til innhold

Kjøpe og hente brukt vaskemaskin....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må ha meg en vaskemaskin, og vil kjøpe brukt. Ser det er en del til salgs på finn.no i området, så det er lett å finne. Men jeg lurer på, hvordan får jeg den med meg? Jeg har stasjonsvogn, men bakdøra har gått i lås og kan ikke åpnes, så jeg må bruke døra....er det noen som har gjort det? Går det? Det er en Toyota Avensis. Jeg kan selvsagt måle, men finner ikke noe å måle med nå da alt er i esker for jeg har nettopp flyttet.
Jeg lurer også på:

Trenger man trallle?

Kan to bære en vaskemaskin?

Og generelt hvordan gjorde dere det dere som kjøpte brukt....

Anonymkode: 01eb7...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vil ikke få en vaskemaskin inn i bilen uten å åpne bakluka. Men to kan fint bære, trenger ikke noe annet utstyr.

Anonymkode: cc70f...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man må ikke ha tralle, men det er kjekt når den må løftes et stykke. Vi var to stk da vi kjøpte vår, og var heldig å låne en kassebil, så plass var ikke et problem. Men det var litt tungt å få løftet den høyt nok til å komme inn i bilen. Husker ikke om vi fikk hjelp av han vi kjøpte den av. Minst to stk må man i alle fall være!

Jeg tviler sterkt på at du vil få den inn sidedøren til en toyota avensis. Mulig en sånn liten toppmatet en, men ikke en maskin i "vanlig" størrelse. Og vet ikke om det er så lurt å frakte maskinen liggende heller, som du må om du får den inn bakluka. men det går sikkert fint om den ikke helles for mye og man kjører forsiktig (fjærene på trommelen kan visstnok hoppe av om de presses sammen). 

Anonymkode: eda52...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...