Gå til innhold

Er veldig redd for å ikke få meg ny kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært igjennom et uønsket brudd, og har sørget en stund. Vet ikke helt om jeg er klar for å møte noen men er så redd for aldri å oppleve gjensidig kjærlighet igjen. 

Noen tips til hvordan jeg kan jobbe med denne frykten?

Anonymkode: 7c204...5f4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta tiden til hjelp. Finn glede og mening med livet i andre ting enn kjæreste. Du finner noen nye garantert. Har du elsket og blitt elsket en gang er sjansen stor for at det skjer igjen. De som er kronisk single hele livet har større problemer enn deg. 

Anonymkode: 16754...055

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var livredd for dette etter brudd, hadde panikkanfall og slet enormt med psyken fordi jeg var så redd for å ende opp alene. Det var grusomt. Men spol 4 år frem i tid, jeg er nå lykkelig singel og blir fysisk kvalm når menn er klengete og needy. Vil ha et forhold men ikke på den måten. Jobb med deg selv og du vil bli en helt ny utgave av deg selv ❤️ 

Anonymkode: e7b8b...9ff

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker et forhold så jeg er ikke en av de der som "trives best som singel" og er nok av og til litt bekymret for om jeg skal treffe noen igjen. Klart jeg har det bra alene også, men jeg savner en mann. Jeg er sånn som ikke ligger med folk jeg ikke har følelser for fordi det ikke gir meg noe, så det å ha ons med masse tilfeldige menn passer meg ikke.

Så savner en mann i livet mitt, men det er ikke lett å treffe noen jeg har kjemi med. Det er ikke lett å treffe noen som ønsker å treffe noen som ønsker det samme som meg.

Jeg føler ofte at jeg ikke passer inn i dagens datingkultur. Jeg ønsker å treffe noen og se om det kan bli noe mer og så la det utvikle seg naturlig fra det, men opplever ofte at det virker som mange ender opp med å ligge med veldig mange i håp om at det skal føre til noe mer. For min del blir det feil at det nesten er en forventning om at sånn skal det være. Eller så treffer man på disse som er helt desperate etter en dame og da skal ting skje fort fort og ikke virker det som det er nøye hvilken dame det er heller.

Synes at disse to typene treffer jeg på relativt ofte. Ja, og så "chatterne". De som bare skal chatte i en evighet og treffes ser blir vanskelig.

Men jeg må nesten bare være meg selv og gjøre det som er rett for meg. Allikevel frustrerende hvor komplisert det skal være.

Anonymkode: b0cb6...2d7

• Liker 2
Skrevet

Ingenting å frykte om du er dame. Den eneste legitime bekymringen er at man kanskje ikke rekker å få barn, om man ikke har barn ennå og gjerne vil ha.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vært igjennom et uønsket brudd, og har sørget en stund. Vet ikke helt om jeg er klar for å møte noen men er så redd for aldri å oppleve gjensidig kjærlighet igjen. 

Vel der har du meg. Over 50 og aldri fått oppleve kjærligheten. I det minste har du fått oppleve gjensidig kjærlighet . Det har vært mitt største ønske hele livet. Men må vel innse at det slaget er tapt for min del. Menn på over 50 tiltrekker meg ikke lengre. 

Men håper du finner det igjen♥️

Anonymkode: 61150...0aa

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig med ny kjæreste? 

Anonymkode: 3d8bf...e26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er det så viktig med ny kjæreste? 

Anonymkode: 3d8bf...e26

Er så lei av sånne tilbakemeldinger. Fordi jeg ønsker en å dele livet med, få barn med og lignende. Er det virkelig få rart? Ikke alle syns singellivet er det optimale, og det er vel helt narurlig. 

ts

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du får sørge for å fikse deg kjæreste da. Er ikke som om du ikke har noe kontroll overhodet over ditt romantiske liv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

prøv å finn måter du kan nyte livet som singel på. Lettere å få kjæreste om man ikke viser tydelig at man er desperat etter kjærlighet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er så lei av sånne tilbakemeldinger. Fordi jeg ønsker en å dele livet med, få barn med og lignende. Er det virkelig få rart? Ikke alle syns singellivet er det optimale, og det er vel helt narurlig. 

ts

du må bare prøve å ønske dette litt mindre. Du skremmer bort folk på denne måten

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...