Gå til innhold

Er det latskap med barnebursdag i lekeland?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det nærmer seg bursdagstid for 5åringen. De fleste barna i bhagen har/skal feire bursdag i år, ettersom det er siste året i bhagen. De fleste til nå har feiret den hjemme/leid lokalet. 

Vi vurderer feiring i f.eks lekeland/hoppeland/badeland. Det blir jo så klart en del dyrere barnebursdag, typ 3000kr+ for 12 barn. Men så mye enklere for oss foreldre, særlig når både mor og far har sine kroniske sykdommer. 

Hva tenker egentlig folk om slikt? Og burde vi foreldre som arrangerer slikt i f.eks lekeland også betale inn andre foreldre som ønsker å være der for barnet sitt? 

Blir første barnebursdag vi arrangerer utenom familiebursdag. 

Anonymkode: b4906...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latskap..det er dyrt men genialt...jeg elsker når våre barn skal på lekeland..de får kose seg i 2 timer med lek,mat og moro :)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det nærmer seg bursdagstid for 5åringen. De fleste barna i bhagen har/skal feire bursdag i år, ettersom det er siste året i bhagen. De fleste til nå har feiret den hjemme/leid lokalet. 

Vi vurderer feiring i f.eks lekeland/hoppeland/badeland. Det blir jo så klart en del dyrere barnebursdag, typ 3000kr+ for 12 barn. Men så mye enklere for oss foreldre, særlig når både mor og far har sine kroniske sykdommer. 

Hva tenker egentlig folk om slikt? Og burde vi foreldre som arrangerer slikt i f.eks lekeland også betale inn andre foreldre som ønsker å være der for barnet sitt? 

Blir første barnebursdag vi arrangerer utenom familiebursdag. 

tenker ungene kommer til å elske det. Go for it. Om det er latskap so what? Det viktigste er at barna og da spesielt bursdagsbarnet får en tipp topp dag

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte minst 3000 på festen vi nettopp hadde hjemme. Så ikke enig i at lekeland er så dyrt.     Derimot vil jeg kalle lekelandbursdag for litt harry.

Anonymkode: 8c3d9...3a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Voksne betaler vel som regel ikke på lekeland, det er ihvertfall ikke slik her. Kjør på om dere ønsker det, skal det samme når min datter fyller fem nå. Har ikke plass her hjemme. Badeland med femåringer hadde jeg droppet, det krever en del mer av foreldrene som må være med ut i basseng osv. 

Anonymkode: 706e8...22f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte minst 3000 på festen vi nettopp hadde hjemme. Så ikke enig i at lekeland er så dyrt.     Derimot vil jeg kalle lekelandbursdag for litt harry.

Harry faktisk 🤣 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

unger bryr seg fint lite om hva som er harry og ikke

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Så lenge ungene blir fornøyde, og det gjør de nok da 😉

AnonymBruker
Skrevet

Voksne betaler vel som regel ikke på lekeland, det er ihvertfall ikke slik her.

Her har foreldre til bursdagsbarn gratis inngang. Andre foreldre må betale selv, 50kr. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Voksne betaler vel som regel ikke på lekeland, det er ihvertfall ikke slik her. Kjør på om dere ønsker det, skal det samme når min datter fyller fem nå. Har ikke plass her hjemme. Badeland med femåringer hadde jeg droppet, det krever en del mer av foreldrene som må være med ut i basseng osv. 

her jeg bor betaler man kun for barna. Dyrt nok det uansett men

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jeg faktisk enig i. Og så er det mye triveligere å ordne og bake til fest hjemme da. Mer personlig og mindre pes . 

Anonymkode: 59576...0b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja,det er kanskje litt latskap,men hva så? Har hatt en haug med barnebursdager på typ lekeland,turn, laser world . Mine barn har jo alltid hatt tradisjonell familie bursdag hjemme med sang,kaker, ballonger etc. Må ikke ha dobbelt opp med hjemme selskap.

Anonymkode: 1dece...647

• Liker 3
Skrevet

Latskap ja, men verd hver eneste krone 🙈

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har vært på en sånn bursdag. Da ungene var tre(!) år. Det verdte var at det var en og en halv times kjøring unna. Så jeg måtte ordne med skyss, foreldrene måtte betale for å få migrene etter et par timer med ungeskrål. Verste jeg har vært med på som forelder. Latskap, egoistisk, idiotisk. 

Anonymkode: bd905...6c7

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om dere har råd. Go for it😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja. Har vært på en sånn bursdag. Da ungene var tre(!) år. Det verdte var at det var en og en halv times kjøring unna. Så jeg måtte ordne med skyss, foreldrene måtte betale for å få migrene etter et par timer med ungeskrål. Verste jeg har vært med på som forelder. Latskap, egoistisk, idiotisk. 

3 år var da voldsomt tidlig med så stor barnebursdag. Så her tror jeg nok din dårlige erfaring med det var mer pga alderen til barna.

• Liker 4
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

3 år var da voldsomt tidlig med så stor barnebursdag. Så her tror jeg nok din dårlige erfaring med det var mer pga alderen til barna.

Enig. Stor forskjell på 3 og 5 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres veldig fint ut! Barna pleier å elske lekeland, kanskje mer enn å være hjemme hos noen, mer stas. Veldig vanlig, tror ikke noen ser på deg som latskap! 

Anonymkode: 4d975...5e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er jeg faktisk enig i. Og så er det mye triveligere å ordne og bake til fest hjemme da. Mer personlig og mindre pes . 

Anonymkode: 59576...0b2

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, huff a meg. Tenk om barna setter mer pris på festen enn de voksne? 😱

Anonymkode: ba7d9...c07

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Litt latskap. Men veldig deilig 😹 og barna elsker det. Så det er helt topp spør du meg.

er det enklere enn å måtte stelle i stand, og organisere selve festen, hjemme? Helt klart. Men so what?

Anonymkode: 1b3cb...fd9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...