Gjest Kamber Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Det er Hafslund som står for selve nettleien, men jeg fikk en lang liste over leverandører av strøm vi også kan velge. Bor i Oslo (Bislett). Er det noen av strømleverandørene dere har gode erfaringer med? Billig, god service og så videre.. Det viktigste er vel egentlig at det blir så billig som mulig, vi er to fattige studenter som bor sammen.. Håper å kunne holde regningene på et respektabelt nivå gjennom vinteren :-) Vet ikke hvor mye det er å spare på dette, men jeg har iallfall hørt at Hafslund er blant de aller dyreste..
LilleBille Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Sjekk på Konkurransetilsynets sider
Gjest Kamber Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Og hvordan går jeg egentlig frem med dette? Skal jeg gi beskjed til Hafslund hvilken leverandør jeg foretrekker og så ordner de det? Eller må jeg si ifra til Hafslund og deretter opprette kontrakt med leverandøren? Har allerede bodd her i tre måneder, så jeg er litt ivrig på å ordne det så fort som mulig.. Ser frem til en forferdelig regning
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #4 Skrevet 29. desember 2005 Dette står på Forbrukerrådets sider: http://forbrukerportalen.no/faq/1041929121.04 Steg for steg forklaring på hvordan du går frem. Tar noen uker å bytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå