AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Dama og eksen hadde et turbulent brudd kort tid før vi ble sammen. Hun hadde ikke hørt noe fra ham på mange år, inntil i høst. Han sendte en lang melding hvor han sa unnskyld for ukvemsordene den gang. Siden har de holdt kontakten, relativt hyppig og snakker om det meste. Jeg har gitt uttrykk for at jeg synes dette er ubehagelig hvis det blir for mye av det og vi har hatt noen krangler over enkeltepisoder. Vi har begge helt åpne telefoner og jeg leser av og til dialogen mellom dem. Nå har det imidlertid kommet til et punkt hvor jeg synes nok er nok. Forleden morgen tekstet han henne og sa han hadde hatt en drøm om henne, og at det "merkelig nok ikke var et mareritt." Hun svarte med at det har hendt at hun har drømt om ham også. Mareritt, spurte han? Kommer an på hvem du spør, svarte hun, og la til at de han dater og JEG nok ville synes det var mareritt. Så... What gives? Jeg spurte henne hva i alle dager dette er for noe. Hun sier de bare fleiper. Jeg synes dette er over grensen for flørting. Er det en Ikke-sak mellom to gamle venner, eller noe jeg ikke burde tolerere. Beklager lite kontekst ellers. Vi er gift og har barn. Anonymkode: b91d0...5e0
nyjenta Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Selvsagt er det flørting.. de tester hverandres respons for å finne ut hvor ståa er, om de skal gi det en ny sjangs.. siden du møtte henne kort til etter et turbulent forhold vil jeg kanskje også påstå at du bare var rebound i utganspunktet.. dessverre. 3
Hjelpsom Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 50 minutter siden, nyjenta said: Selvsagt er det flørting.. de tester hverandres respons for å finne ut hvor ståa er, om de skal gi det en ny sjangs.. siden du møtte henne kort til etter et turbulent forhold vil jeg kanskje også påstå at du bare var rebound i utganspunktet.. dessverre. Støttes, det kan ikke være mere tydelig. Det er jo standard oppskrift på å lodde land og finne ut hvor man står hos den andre parten. TS må sette ned foten tvert om det i det hele tatt er mulig. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 nyjenta skrev (1 time siden): Selvsagt er det flørting.. de tester hverandres respons for å finne ut hvor ståa er, om de skal gi det en ny sjangs.. siden du møtte henne kort til etter et turbulent forhold vil jeg kanskje også påstå at du bare var rebound i utganspunktet.. dessverre. Det der er spot on Og i tillegg så tar hun så «godt» i mot hans tilnærmelser. Men om du skal tolerere dette er ikke noe vi kan avgjøre, for bare du vet dine grenser. For min del så hadde hun krysset min grense.. Anonymkode: a9c2c...946 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 Mtp. at de hadde et turbulent brudd, og at de ikke har kommunisert på flere år hadde jeg vært skeptisk til om dette er et "vennskap". Jeg er ganske sikker på at i hvert fall en av dem fortsatt har følelser. Skjønner at du ikke synes dette er greit. De har ikke vært venner hele veien - det er ingen grunn til at de plutselig må kommunisere etter flere år. Anonymkode: 3bdd4...47a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 INGEN er interessert i å høre om drømmer hvis det ikke er flørting! De sier vel rett ut at fantaserer om sex Anonymkode: 2a31d...9dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå