AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #21 Skrevet 11. mars 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke meningen å skremme altså, men jeg blir så fortvilet når "alle" sitter å forteller hvor uproblematisk det er, og at man knapt kjenner noe. Jeg gikk i 15-20 år å følte meg så unormal og tenkte det var noe veldig galt med meg som får vondt av slikt... Anonymkode: 92918...be1 Har medlidenhet for det ❤️ men tror de fleste som sier det virkelig mener det og at det stort sett er uproblematisk. Jeg knytter og spenner meg etter en grusom fødsel og får voldsom angst under hver undersøkelse, men ultralyden er overraskende umerkbar hver gang. Kjenner det knapt. Syns spekulum er mye verre. Og når man sier ifra om engstelige pleier de å vise forståelse og ta det rolig Anonymkode: 94a63...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #22 Skrevet 12. mars 2023 Så mange fine og gode ord, råd og tips 💗 Dette skal jeg ta med videre 🙏🏻💗 Oppdaterer gjerne her også etterhvert, og kanskje vil noen få bruk for disse tipsene og rådene selv ❤️ TS Anonymkode: 041cd...c04 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå