Gå til innhold

Han har en sinnsyk fetisj😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har bleiefetisj, han snakker ofte om det. Han har ikke barn, han bor hjemme hos faren sin. En mann i 30-årene, han snakker ofte om bleier. Sånn: du må gjøre som daddy sier, ellers så blir du satt i bleier. Og ofte: hvis ikke du gjør sånn, så setter jeg deg i bleier og steller deg.😅 syns dette er megarart. Jeg dropper han. Har noen menn fetisj for sånt? Han sa også bleier passer til deg, har de hjemme. Nå tror jeg det kanskje blir brukt av faren hans. 

Anonymkode: f572e...c0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bleier er drithot, tenker det feiler deg noe om du ikke liker

Anonymkode: 8ac4f...a71

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bleier er drithot, tenker det feiler deg noe om du ikke liker

Anonymkode: 8ac4f...a71

jeg har en drøm om å finne en mann som topper det med bleier, det er jo prikken over i'en. fullfører sin babydrøm.

Anonymkode: 2fd48...8d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bleier er ikke sinnsykt akkurat.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bleier og bleiebruk er en ganske vanlig fetisj. Jeg skjønner ikke greia, men de som liker det får nå bare hold på - bare ikke med meg.

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han har bleiefetisj, han snakker ofte om det. Han har ikke barn, han bor hjemme hos faren sin. En mann i 30-årene, han snakker ofte om bleier. Sånn: du må gjøre som daddy sier, ellers så blir du satt i bleier. Og ofte: hvis ikke du gjør sånn, så setter jeg deg i bleier og steller deg.😅 syns dette er megarart. Jeg dropper han. Har noen menn fetisj for sånt? Han sa også bleier passer til deg, har de hjemme. Nå tror jeg det kanskje blir brukt av faren hans. 

Anonymkode: f572e...c0e

Av alle fetisjer, er denne ganske vanlig. 

Anonymkode: a7642...a58

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Dere som sier at dette er en vanlig fetisj. Nei.

Og at man er så korka i huet at man presenterer noe sånt mens man fremdeles er i datingfasen. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke i nærheten av de mest vanlige fetishene, nei.

Anonymkode: d0268...761

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ganske kjent og vanlig fetisj.

Anonymkode: a3963...ae7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke vanlig. Og hadde vært total dealbreaker for meg.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så bra han sa fra tidlig da, så dere fant ut at dere ikke var kompatible. 

Det er ikke den rareste fetishen jeg har hørt om. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 time siden):

Bleier er ikke sinnsykt akkurat.

Enig i det, han er ikke alene. Jeg kan også tenne på det. 

Anonymkode: eeeee...63f

• Hjerte 1
Skrevet
visp skrev (42 minutter siden):

Dere som sier at dette er en vanlig fetisj. Nei.

Og at man er så korka i huet at man presenterer noe sånt mens man fremdeles er i datingfasen. 

Når skal man presentere den for en partner da, ved alteret? 

Jeg har selv bleiefetisj + et par andre og for meg er det uaktuelt å aldri kunne snakke om det med partner, det er uaktuelt å ikke kunne leve det ut også for min del, så jeg må ha en partner som vil delta i det minste akseptere at det skjer innenfor husveggene, og da kan man like gjerne finne ut av om man er kompatible tidlig i datingfasen.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg har bleiefetisj, riktig nok som kvinne, og det sinnsyk er kanskje ikke ordet jeg persl lig ville brukt, da som flere sier, er den ikke av de mest sjeldne. 

Og joda, det er nå ganske lett å skaffe seg bleier som passer både deg og meg om man ønsker det så det betviler jeg ikke. 

Siden han er såpass åpen om det går jeg ut ifra at han helst vil kunne utleve det i en relasjon, evt alene med aksept fra partner så tenker det er greit å enten prate om det eller avslutte som du sier om det er en dealbreaker for deg. 

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet
side-cut skrev (13 minutter siden):

Når skal man presentere den for en partner da, ved alteret? 

Jeg har selv bleiefetisj + et par andre og for meg er det uaktuelt å aldri kunne snakke om det med partner, det er uaktuelt å ikke kunne leve det ut også for min del, så jeg må ha en partner som vil delta i det minste akseptere at det skjer innenfor husveggene, og da kan man like gjerne finne ut av om man er kompatible tidlig i datingfasen.

Ja, det er liksågreit at du er åpen om det selvfølgelig. For en ting er fetisjen din, men det største problemet med så spesielle fetisjer er at sexen har en tendens til å bli veldig ensidig  (jeg snakker av erfaring), og derfor også kjedelig etterhvert for den andre. Men om det er så veldig viktig, så regner jeg jo med at du går etter en sexpartner med kun det for øyet egentlig.

• Liker 3
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Ja, det er liksågreit at du er åpen om det selvfølgelig. For en ting er fetisjen din, men det største problemet med så spesielle fetisjer er at sexen har en tendens til å bli veldig ensidig  (jeg snakker av erfaring), og derfor også kjedelig etterhvert for den andre. Men om det er så veldig viktig, så regner jeg jo med at du går etter en sexpartner med kun det for øyet egentlig.

Skjønner hvor du vil hen, hvis jeg ikke husker helt feil så ligger det opprinnelig i begrepet "fetisj" at man ikke kan leve uten det, selv om det i dag defineres litt bredere, for min del kan jeg like gjerne bruke det for å slappe av og det må ikke inngå i det seksuelle hele tiden, mens for andre igjen kan det som du sier fort være en essensiel del av sexlivet ja. 

Møter som regel folk innad miljøet ja, hvis ikke tar jeg det opp tidlig slik at ingen av oss trenger å legge energi eller følelser i noe som resulter i en dealbreaker fra potensiell partner :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bleie fetisj fins men er sjelden. Jeg hadde heller ikke klart å være med en sånn fyr 

Anonymkode: 22b2a...65b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er regntøyfetisj. Det er sært det, finnes ikke verre klær enn regntøy. 

Anonymkode: cc5b7...7c2

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (5 timer siden):

Så bra han sa fra tidlig da, så dere fant ut at dere ikke var kompatible. 

Det er ikke den rareste fetishen jeg har hørt om. 

Hva med de som tenner på rektal temperatur og stikkpiller? Er det kjent for deg, du som er i BDSM? Er det marked for denne fetishen i Norge eller er det bare i utlandet?

Anonymkode: 4a1a6...aac

Skrevet (endret)

Definitivt en klein fetisj, tror jeg hadde takket for meg ganske kjapt gitt...

Endret av K.B.
  • Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...