Gå til innhold

Dere som har hatt p-stav flere ganger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når fikk dere eggløsning? Jeg ble gravid raskt forrige gang jeg tok den ut. Jeg har tatt ut p-stav på nytt nå, spent på når jeg får eggløsning, vi skal prøve på nummer to. 

Opplevde dere stor variasjon fra når dere fikk igjen EL? 

Anonymkode: 717c8...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier vel det er som p-pillen, man får eggløsning tilbake nærmest umiddelbart for de fleste. 

Anonymkode: a108c...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut P-staven 2 mars. 

Vi tenkte å begynne å prøve om ikke så lenge. Antok at kroppen trengte endel tid til å komme på "rett kjøl". Men fikk en pakke med tester fra baby plan og svidde av en eggeløsningstest for gøy idag og den var jo nesten positiv 😅 Så det gikk fort her. 

Anonymkode: 2bff5...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei kollega ble gravid 1 uken etter uttak.

Ei vennine ble gravid på første forsøk, men det var 3 måneder etter utak, siden det egentlig skulle bare være en pause fra prevansjon før det ble satt inn en ny. Men så ja bestemte de seg for å prøve i stedet for å sette inn en ny.

Meg selv vet jeg ikke enda tok ut i midten av januar fikk normal mens 1 måned etter utak, men prøvde bare  måneden før det. Akkurat nå er samboer på et lang besøk med familie siden han ikke har sett de på noen år pga corvid også ny jobb. Men da han kommer hjem etter påske håper jeg at jeg kan si det gikk fort :)

Anonymkode: 35aab...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...