AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #41 Skrevet 13. mars 2023 Familieveileder. Er utdannet sykepleier, med diverse relevante videreutdanninger innenfor barn og unges psykiske helse😊 Anonymkode: 2333a...cfe
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #42 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Stor forskjell i lønn og mulighet for jobb offentlig og privat? Trives du med jobben din og er det noe du vil anbefale? Anonymkode: 713c5...0dd Nå har jeg bare jobbet i det offentlige, men en kan nok tjene en god del mer i det private. En får uansett mer lønn etter erfaring i både det offentlige og det private. Trives veldig godt med jobben pga friheten med hjemmekontor og fleksitid. Så trenger man heller ikke å ha realfagsbakgrunn, som er et pluss for meg som er samfunnsviter i bunn. Kan lese mer om det her: https://www.planutdanning.no/ Anonymkode: 05279...7b9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #43 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nå har jeg bare jobbet i det offentlige, men en kan nok tjene en god del mer i det private. En får uansett mer lønn etter erfaring i både det offentlige og det private. Trives veldig godt med jobben pga friheten med hjemmekontor og fleksitid. Så trenger man heller ikke å ha realfagsbakgrunn, som er et pluss for meg som er samfunnsviter i bunn. Kan lese mer om det her: https://www.planutdanning.no/ Anonymkode: 05279...7b9 Hvordan ser lønnsveksten ut for arealplanleggere? Fått inntrykk at man begynner med ganske grei lønn, men ikke vokser så mye. Anonymkode: 8457c...961
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #44 Skrevet 14. mars 2023 Saksbehandler i domstol. Elsker jobben min! Har ikke noe særlig utdanning egentlig, en jussutdannelse jeg aldri fullførte. Anonymkode: 2a20a...8ff
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #45 Skrevet 14. mars 2023 Jobber som rådgiver i bank, og jobber hovedsakelig med utlån. Har økonomisk utdanning. Anonymkode: dc28e...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå