AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Del Skrevet 11. mars 2023 Hei! Flyttet inn i en eldre leilighet for ikke så lenge siden. Bor alene, men dater. For ikke så lenge siden hadde jeg en date på besøk, og det gikk som det gikk. Er var på at bygget er eldre og var derfor forsiktige med å være stille, men selvsagt ikke like stille som en hadde vært f.eks. i et kollektiv med romkamerater på andre siden av tynne vegger og dører. Blokken jeg bor i er i betong. Det var ikke seng bankende mot vegg og høylytt moaning. En nabo jeg møtte i gangen en dag, som er veldig hyggelig, nevnte for meg at hun kom til å pusse opp fremover og at det derfor ville bli litt bråk. Jeg sa at om ikke så lenge vil begynne med det samme. Hun sa da at "ja, sliiiike lyder er ikke noe problem", og nevnte at hun kan høre naboen snorke gjennom soveromsveggen. Forstod da tegningen og skjønte at denne naboen gjerne har hørt meg og daten, noe jeg sliter litt med å forstå. Dette er i tillegg en nabo som bor over meg. Men flau, det ble jeg! Om det virkelig er så lytt her, som det gjerne da tydeligvis er - hva gjør man med sånt? Vi skal alle leve her så klart, men jeg ønsker ikke å være en plage for naboene mine heller. Anonymkode: 80648...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Opplevde samme i leilighetsbygg, endte opp med å selge og kjøpe et lite hus i utkanten. Lydisolering har lite effekt, med mindre man bygger alt opp på nytt, som sier seg selv ikke er lønnsomt. Fint lite kan gjøres, kanskje ha på radioer med noe hvit støy kan ha en dempende effekt. Anonymkode: 4a5e1...cab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg tviler sterkt på at det er sjenerende, ts. Da er hun i tilfelle ekstrem. Hvis dere i tillegg prøvde å være stille så tenker jeg at du ikke skal bry deg mer om dette her. Jeg hadde hvertfall ikke blitt plaget av dette hadde jeg vært din nabo. Folk må få lov til å leve og gjøre som de vil hjemme hos seg selv. Anonymkode: ee5fa...793 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå