Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei å kjenner det går utover alt. Merker jeg er ekstra sliten med barna i nærheten også å minste er enda så liten at han treng mye nærhet. 

Det er ikke tvil i at han har vært utro MINST 2 ganger med samme kvinne som også er omtrent nabo med oss. Første fikk jeg tilsendt bilde bevis på snap av flere. Fest på bygdabrakka. Min mann klinte åpenlyst i kanskje en time til sammen både ute å inne med henne. 

Andre gange kom hun å sa det direkte til meg at de hadde klint hjemme hos henne kvelden før. Ikke bare vanlig kleining men lidenskapelig. Å dette måtte hun komme å si fordi samvittigheten var ikke til å bære sa ho. Og mye annet styr, gråt osv. Jeg måtte be henne roe seg da barn sov. Min mann kom ut å fikk kjørt ho bort. 

Men dette skal liksom ikke snakkes om. Jeg er lei av at de omgås å alt er bare fint. Ting blir gjort på tull, ikke ta slik på vei. Er du så perfekt duda kan min mann si?? Blir fnausa av å blir sint. Tilbake til meg, hvorfor så hissig nå da, ikke lag en sene osv. Får lyst å ta igjen med samme mynt hvis jeg kunne funnet noen. Gå i terapi er han ikke intr i. Så hva nå??

Anonymkode: 03ec3...9c2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke bare bilder men også videoer jeg fikk tilsendt på snap

AnonymBruker
Skrevet

Klining*

gikk litt fort

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er så lei å kjenner det går utover alt. Merker jeg er ekstra sliten med barna i nærheten også å minste er enda så liten at han treng mye nærhet. 

Det er ikke tvil i at han har vært utro MINST 2 ganger med samme kvinne som også er omtrent nabo med oss. Første fikk jeg tilsendt bilde bevis på snap av flere. Fest på bygdabrakka. Min mann klinte åpenlyst i kanskje en time til sammen både ute å inne med henne. 

Andre gange kom hun å sa det direkte til meg at de hadde klint hjemme hos henne kvelden før. Ikke bare vanlig kleining men lidenskapelig. Å dette måtte hun komme å si fordi samvittigheten var ikke til å bære sa ho. Og mye annet styr, gråt osv. Jeg måtte be henne roe seg da barn sov. Min mann kom ut å fikk kjørt ho bort. 

Men dette skal liksom ikke snakkes om. Jeg er lei av at de omgås å alt er bare fint. Ting blir gjort på tull, ikke ta slik på vei. Er du så perfekt duda kan min mann si?? Blir fnausa av å blir sint. Tilbake til meg, hvorfor så hissig nå da, ikke lag en sene osv. Får lyst å ta igjen med samme mynt hvis jeg kunne funnet noen. Gå i terapi er han ikke intr i. Så hva nå??

Han tråkker på deg, skikkelig heftig også! Han respekterer deg ikke, men aller verst er det at han ikke angrer.

Han der hadde jeg avsluttet forholdet med, for det blir garantert ikke bedre.

Å si "er du perfekt du da" er en skikkelig grusom hersketeknikk.

Selvfølgelig ønsker han ikke terapi, da må han jo stå til ansvar for det han har gjort og det han gjør mot deg. Og det vil han selvfølgelig ikke, for det funker å behandle deg dritt for da underkaster du deg og slutter å lage "drama". Han driter i hva det får deg til å føle.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå fra han. Han tar deg ikke alvorlig.

Anonymkode: cf869...89f

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er utro med nabokjerringa mens dere har flere barn hjemme? Og du sitter hjemme med dem, mens han kliner på med henne?

Håper du har finansene og eierandel i huset på stell!

Anonymkode: e74c6...269

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er fnausing?

Anonymkode: 7b1f1...f84

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er fnausing?

Anonymkode: 7b1f1...f84

Fnysing.

TS, jeg er ikke så sikker på om noen her egentlig kan hjelpe deg. Han respekterer deg ikke. Og du kan ikke få han til å respektere deg med å være selvutslettende eller skjelle han ut heller. Jeg beklager, du håper sikkert at noen her har en oppskrift på hvordan du løser dette. Men verken vi eller du kan endre mannen din.

Den eneste du kontrollerer er deg selv, og bare du vet om du gidder dette.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så alle vet at han er utro mot deg? Offentlig utroskap, da har han virkelig ikke respekt for deg. 

Du må avslutte det her. 

Anonymkode: 5cb83...597

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så alle vet at han er utro mot deg? Offentlig utroskap, da har han virkelig ikke respekt for deg. 

Du må avslutte det her. 

Sa aldri det. Hvordan sitt du på den infoen? 😉 ærlig talt 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis han kliner i en fest på bygda, så lenge at folk filmer det, da kan du trygt anta at alle vet det. Inkludert din familie 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis dette er realitet så tenker jeg at her er det bare å pakke snippveska og komme seg til h***te bort. Han tråkker på deg slik at hele bygda ser/ vet det, og du godtar det med å bli. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel hva mer trenger du for å LØPE så fort du kan?

Anonymkode: e1edb...515

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: db7e6...665

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og spekulasjon,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Se hva du skriver selv TS: 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette betyr at alle vet det, uansett hva du måtte prøve å fortelle deg selv. Det var en bygdefest. Han klinte åpenlyst med henne både ute og inne - dette er dine egne ord. Da vet alle det. De som eventuelt ikke så det med egne øyne fikk nok høre om det ganske kjapt, for sånn funker det i en del bygder dessverre.

Dette betyr også at AB...597 har rett: 

Du må avslutte det her. 

Og da lurer jeg på om du ikke ser hva du selv skriver, når du kan finne på å svare som dette: 

Du lever i fornektelse. Han har null respekt for deg, og er utro i full offentlighet. Alle vet det. Vi trenger ikke kjenne dere eller være fra samme sted for å skjønne det, det holder å lese det du forteller. 

Anonymkode: 496ba...7eb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er iskald og respektløs som ikke beklager, men heller gjør narr av deg som opplever urett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som har vært utro mor deg? 

Anonymkode: c37cc...98f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette får du stå i, ekteskapet har oppturer og nedturer. Han dreit seg ut, og på bygda hvor de serverer 96 % med sukker og peanøtter oppi så kan det skje ting. Du har barn, og får stå i det litt til og ikke høre på alle disse som vil skille all verdens par. Men i f... i å ta det opp mer med han, men skjer det igjen så kan du jo gi en siste advarsel om du tenker i de baner. 

Nabokjerringa kan du jo bare kalle jævla hore neste gang du møter henne på butukken. 

Anonymkode: a5ca4...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...