Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skal ikke til meg selv, har ikke bestemt meg ennå…..c’’,) Prøver å være flink m/kalorier. Men skatten min skal iallefall få et stort påskeegg fylt m/alskens herligheter. Det blir marsipan/sjokoladeegg, lakrisbåter, smågodt og Kvikk Lunsj.😌🙃😃👍

Hva med deg, skal du ha påskeegg og hva skal du ha i det?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Påskeegg og julekalender forbinder jeg med å være barn.

Kjøper meg godteri når jeg ønsker uansett, men kaller det ikke for påskeegg når det er påske.

Anonymkode: 2156f...b95

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Så snill du er mot skatten din 😊🐣💛

Ja, har allerede puttet godteri i egget mitt, det er lang påske i år, kanskje det ikke er offentlig kjennt? Nå er det smågodt i egget mitt, vet ikke hva som skal være i det når den offisielle påsken kommer, håper jeg finner appelsinsjokolade et sted, men det er tvilsomt 😔

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt har vi påskeegg 🐣

Har godteri oppi, er ikke glad i smågodt selv - så tenker det blir sjokolade/lakris/marsipan. 

• Liker 4
Skrevet

Blir nok sikkert et lite et siden jeg uansett skal lage egg til andre enn meg selv, men personlig gleder jeg meg mest til halv pris på sånne Anthon Berg-egg med marsipan og nougat etter påske 😍

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, vi voksne har ikke påskeegg. Vi kjøper påskegodt, men har ikke behov for å putte det i et egg før vi spiser dem.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke påskeegg, men jeg har noe påskepynt som en kan legge påskegodteri i. De pleier jeg å fylle opp med diverse.

Anonymkode: 03b2f...02c

• Liker 3
Skrevet

Klart jeg skal 😃

Adventskalender får jeg og 😃

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei... Har ikke hatt påskeegg siden jeg var 15, tror jeg. 

Ungene mine på 16 og 17 har også vokst forbi dette påskeegget, så de er heller ikke interessert. Til og med påskeeggjakten (som de likte så godt), er de ferdig med nå. 

Anonymkode: 3114e...ec1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja! Kjøper påskeegg fra Jentene på Tunet hvert år og kommer til å fortsette med det! ☺️

• Liker 3
Skrevet
Arkana skrev (15 minutter siden):

Nei, vi voksne har ikke påskeegg. Vi kjøper påskegodt, men har ikke behov for å putte det i et egg før vi spiser dem.

Det er bare et egg, eller julestrømpe en strømpe. Spiser du godteri fra en skål, posen, et egg, en strømpe, hva er forskjellen? Det er bare morsomt, noe som skiller denne tiden, fra hverdagen. Hjernen din assosierer det med barndom, men du blir ikke et barn av å oppbevare godteri i en en gjenstand med litt annen form

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke ha påskeegg nei, og hadde det ikke da jeg var barn heller.

Dvs vi skal ha marsipanegg fra Summerbird som vanlig, nam!

:kaklehone:

Anonymkode: e38c8...958

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg skal ha påskeegg🤩 

Anonymkode: 58aa5...c29

• Liker 2
Skrevet

JA, jeg skal ha påskeegg.  Kjøper til mannen og voksne barn også.  Så barnslige er vi 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Rødstrupa said:

Skal skal ikke til meg selv, har ikke bestemt meg ennå…..c’’,) Prøver å være flink m/kalorier. Men skatten min skal iallefall få et stort påskeegg fylt m/alskens herligheter. Det blir marsipan/sjokoladeegg, lakrisbåter, smågodt og Kvikk Lunsj.😌🙃😃👍

Hva med deg, skal du ha påskeegg og hva skal du ha i det?

Nei, det skal jeg ikke. Er flink med kalorier, og hadde uansett ikke kjøpt et egg fullt.

Anonymkode: 6cbf9...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele familien får påske egg. Jeg eeelsker påske snop, som marsipan og sjokolade, egg osv. 

Vi lager rebus, og går på påskeegg jakt

Anonymkode: 03154...f12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tull, finn på noe bedre 😝😝😝😝😝

Anonymkode: 05f37...49c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er voksen så påskeegg skal jeg ikke ha.

Føler at Påskeegg er en barnegreie.

Anonymkode: 5ff62...2ca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (33 minutter siden):

Det er bare et egg, eller julestrømpe en strømpe. Spiser du godteri fra en skål, posen, et egg, en strømpe, hva er forskjellen? Det er bare morsomt, noe som skiller denne tiden, fra hverdagen. Hjernen din assosierer det med barndom, men du blir ikke et barn av å oppbevare godteri i en en gjenstand med litt annen form

Jeg har ikke sagt noe negativt om å ha påskeegg som voksen så jeg skjønner ikke helt hvorfor du har sitert meg. Jeg har bare svart på hva vi gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mange kjipe tante sofier det var her da.

Selvsagt skal vi ha påskeegg, det hører med i påsken. Det ligger på stuebordet og fungerer nett som en snopeskål, et stort som både meg og min mann deler på. En del av påsken og en blir aldri for gammel for slikt. 

Anonymkode: 3b3fa...479

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...