AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Jeg har alltid slitt med å få i barna tran, de bare hater smaken. Holder det med å gi 2 vitaminbjørner daglig uten noe annet i tillegg de er 3 og 8 år? Har klart å kjøpe den veganske varianten og må bruke den opp. Anonymkode: b418e...d63
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Hva med å gi dem Sana Sol i stedet for tran? Anonymkode: 5cc4f...f34 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 Vitamintilskudd skal være akkurat det.. et tilskudd. Om barna dine spiser sunt og variert så burde de ikke trenge vitamintilskudd, og om de ikke spiser sunt og variert så er det umulig for oss å vite om tilskuddene veier opp for det. Anonymkode: b46d0...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 Ja, som det blir sagt over, et sunt og variert kosthold gjør så man ikke har behov for tilskudd. Det meste av slikt kan også måles verdier på hos lege osv. om du har noen bekymringer for noe spesifikt. Anonymkode: b4dd8...0c1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vitamintilskudd skal være akkurat det.. et tilskudd. Om barna dine spiser sunt og variert så burde de ikke trenge vitamintilskudd, og om de ikke spiser sunt og variert så er det umulig for oss å vite om tilskuddene veier opp for det. Anonymkode: b46d0...d3a Jeg prøve å gi dem variert kost, men må jo innrømme at de er utrolig kresne. Fikk alltid høre på helsestasjonen at jeg skulle ta det med ro og tilby mest mulig variert og sunn mat og helst aldri mase. Og det har jeg fulgt. Men ser jo nå at det er lurt å tilby tilskudd pga. kresenhet. De hater fisk og fugl, og ikke glad i grønnsaker og salat heller. Får i seg det vi lager til middag, alltid salat ved siden av. Men blir mye plukking altså🙈 Anonymkode: b418e...d63
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 Barnet mitt som har kreft fikk beskjed om å enten ta nycoplus multi for barn eller gummibjørner. (Barn under 11 år skal bare ha en Bjørn pr dag.) i tillegg får han biopharma trippel omega 3 tyggekapsler. En gummibjørn eller multivitamin gir ikke alle omegafettsyrene man skal ha. Men vanlige barn klarer som regel å få det gjennom kostholdet. Hvis du et usikker på om de får i seg nok er det en enkel blodprøve for å finne ut av det. Anonymkode: b1c29...aea
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 D vitamin dråper? Anonymkode: b64b5...a6a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #8 Skrevet 11. mars 2023 Trenger de vitaminer dersom de har et normalt og variert kosthold da? tran er jo for fettsyrene sin del så vitaminbjørner vil ikke erstatte Tran (bortsett fra evt vitnD). Anonymkode: 4ccc6...7c8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #9 Skrevet 11. mars 2023 Hva med gelefisker - liker de ikke det? Anonymkode: 1b48b...14b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #10 Skrevet 11. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid slitt med å få i barna tran, de bare hater smaken. Holder det med å gi 2 vitaminbjørner daglig uten noe annet i tillegg de er 3 og 8 år? Har klart å kjøpe den veganske varianten og må bruke den opp. Anonymkode: b418e...d63 En vitaminbjørn holder. Det er mulig å kjøpe Vitaminbjørner med bare D vit, hvis det er det du er på jakt etter. Anonymkode: b6a0e...482
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #11 Skrevet 11. mars 2023 De veganske vitamin bjørnene inneholder det samme som er ikke veganske. Vi gir det og algeolje med d vitamin og omega 3 som vi blander i smoothie. Anonymkode: 5f83a...2bd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #12 Skrevet 11. mars 2023 Det er mer vitamin prosent i de veganske. Så teknisk sett er de bedre. Anonymkode: c6ded...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå