AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Lurer på om noen søker på personer de møter på i hverdagslivet for å finne mer ut om den personen. Mener ikke på en stalkete måte, selv om det kanskje kan høres slik ut. En du på en måte får en relasjon til i sammenheng. At du vet noe som ett fornavn, kanskje at dere har noen felles bekjente uten at det ville vært relevant eller normalt til at dere møtes utenom den settingen dere gjør. Har det ført til ett vennskap eller lignende? Få høre 😊 Anonymkode: 91ce6...86a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på om noen søker på personer de møter på i hverdagslivet for å finne mer ut om den personen. Mener ikke på en stalkete måte, selv om det kanskje kan høres slik ut. En du på en måte får en relasjon til i sammenheng. At du vet noe som ett fornavn, kanskje at dere har noen felles bekjente uten at det ville vært relevant eller normalt til at dere møtes utenom den settingen dere gjør. Har det ført til ett vennskap eller lignende? Få høre 😊 Anonymkode: 91ce6...86a Nei 😅 det kunne ikke falt meg inn. Har søkt på navn for å finne tlf.nr hvis det har vært nødvendig å kontakte vedkommende. Men er gjerne lette å finne dem på facebook/messenger. Men vi er alle forskjellige. Stusser av og til når det dukker opp folk som venneforslag på facebook på personer som jeg har møtt, men som jeg aldri hatt kontakt med digitalt eller har felles bekjente med. Får en litt ekkel følelse av du søkt på meg siden det kommer som et forslag 😂😂 men vet ikke om det stemmer. Anonymkode: 32ddb...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei 😅 det kunne ikke falt meg inn. Har søkt på navn for å finne tlf.nr hvis det har vært nødvendig å kontakte vedkommende. Men er gjerne lette å finne dem på facebook/messenger. Men vi er alle forskjellige. Stusser av og til når det dukker opp folk som venneforslag på facebook på personer som jeg har møtt, men som jeg aldri hatt kontakt med digitalt eller har felles bekjente med. Får en litt ekkel følelse av du søkt på meg siden det kommer som et forslag 😂😂 men vet ikke om det stemmer. Anonymkode: 32ddb...1a9 De* ikke du 🤣 Anonymkode: 32ddb...1a9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Pleier å søke for å finne ut om de er single. Hittil har ingen av dem vært det 😂 Anonymkode: 5b2e5...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå