AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Del Skrevet 11. mars 2023 Hei. Hva ville du ha vært villig til å betale for daglig lufting av hunden din mens du er på jobb? Hundelufter er voksen og ansvarsfull, er hundeeier selv. Utover dette ingen formell kompetanse, derfor kun snakk om lufting. Hvor mange timer er din hund alene hjemme på en hverdag? Anonymkode: 326e8...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Spørs på lengen på turen, men hunden er ikke stor, og trenger ikke noe voldsomt lang tur (liker det ikke heller). Så si 70 kroner dagen, eller noe slikt. Kanskje noe lavere? Anonymkode: 76ef7...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. mars 2023 #3 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg bor i Storbritannia og betaler 14 pund per tur for en times tur to dager i uka. Da er turen med rundt fem andre hunder. Regner med at det ville kostet en del mer i Norge, men nå bruker jeg profesjonell hundelufter med mye erfaring, så det har kanskje også litt å si. Hunden min er kun alene hjemme om jeg skal treffe venner eller til frisøren eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå