Gå til innhold

Noen som har erfaring med Hjemmelegen chat?

Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Ser Hjemmelegen.no tilbyr "time" på chat. Er det noen som har erfaring med det? 

Er det begrenset hvor mange ganger man kan bruke der? Får man alltid samme lege, eller er det tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Anonym-bruker skrev (1 time siden):

Ser Hjemmelegen.no tilbyr "time" på chat. Er det noen som har erfaring med det? 

Er det begrenset hvor mange ganger man kan bruke der? Får man alltid samme lege, eller er det tilfeldig?

Jeg har brukt det en gang. Fikk relativt kjapt et langt, utfyllende svar. Så det var jo fint! Men det gikk ikke an å svare tilbake, da var liksom chatten avsluttet..så vil heller si det er «send et spørsmål og få svar» heller enn chat som i mine øyne er en dialog som går begge veier.

Anonymkode: c9d7f...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har brukt det en gang. Fikk relativt kjapt et langt, utfyllende svar. Så det var jo fint! Men det gikk ikke an å svare tilbake, da var liksom chatten avsluttet..så vil heller si det er «send et spørsmål og få svar» heller enn chat som i mine øyne er en dialog som går begge veier.

Anonymkode: c9d7f...8ee

Jeg brukte det nettopp. Og jeg kunne svare tilbake, svarte tilbake flere ganger og fikk svar :) 

Anonymkode: 3e537...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...