AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Har en ex hvor bruddet skjedde fordi jeg fikk vite via omveier om alvorlige straffbare handlinger han hadde gjort før vi ble sammen men ikke dømt for enda og jeg da sendte melding for å ende forholdet. Nå har jeg kommet dit at sinnet jeg følte i begynnelsen har lagt seg litt og føler behov for å prate med ham om forholdet vi hadde og avslutningen på det. Både for å få en closure for min egen del og for å vite om han skjønner min reaksjon i forbindelse med bruddet. Men, usikker på om jeg gjøre det eller ikke, hva syns dere på kg? (Og ja, jeg veit at han har gjort det, og nei, det er uaktuelt at det blir oss to igjen- verken som kjærester eller venner eller en gang å være i samme bekjentskapskrets. ) Anonymkode: 03e46...383
Hjelpsom Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Hva ønsker du egentlig å oppnå? Ser at du bare har egoistiske grunner for å ta kontakt med han og du vil ikke engag være i samme bekjentskapskrets og ikke venner. Du bør nok fortsette og holde avstand og ikke gjøre noe mer ut av det. 9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 Useless skrev (12 minutter siden): Hva ønsker du egentlig å oppnå? Ser at du bare har egoistiske grunner for å ta kontakt med han og du vil ikke engag være i samme bekjentskapskrets og ikke venner. Du bør nok fortsette og holde avstand og ikke gjøre noe mer ut av det. Det er bare egoistiske grunner ja. Og siden jeg pleier å slite med å være egoistisk selv i situasjoner hvor jeg bør være det spør jeg om hva jeg blr gjøre....Vi kjente hverandre ikke i utgangspunktet så vi har egentlig ingen felles venner. Anonymkode: 03e46...383
Hjelpsom Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bare egoistiske grunner ja. Og siden jeg pleier å slite med å være egoistisk selv i situasjoner hvor jeg bør være det spør jeg om hva jeg blr gjøre....Vi kjente hverandre ikke i utgangspunktet så vi har egentlig ingen felles venner. Anonymkode: 03e46...383 Tror det beste ville være å la være. Du brøt jo ut av forholdet og at det var sterke krimminelle grunner for det. Da er de jo beste å holde avstanden nå. Tar du kontakt for å prate så opprettholder du bare relasjonen til han og avstanden blir mindre igjen. Se de som historie og hvis jeg har forstått deg rett så har du jo allerede fortalt han hvorfor du brøt med han. Da er det jo ikke noe mer å prate om. For det er vel ikke som om dere har vært sammen så lenge om jeg har forstått det rett. Hadde dere hatt et mangeårlig forhold og eventuelt barn sammen hadde saken jo stilt seg annerledes. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 Jeg hadde blitt rimelig provosert hvis noen slo opp med meg på melding og så etterpå tok kontakt for å få closure (bare ordet er pretensiøst). Og det hadde ikke gjort saken bedre av at "de ville vite om jeg forsto deres reaksjon". Jeg hadde ønsket at du skulle holde deg unna. Men det virker som om det kun er dine behov som teller, så du kommer neppe til å gjøre det. Anonymkode: 06f6d...268 7 1
Friluftsmann70 Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 Åpenbart at dette er noe du går og tenker på. Skjønner deg veldig godt at du slår opp du der de forhold du har beskrevet. Tenker du gjerne kan ta kontakt med han. Det er greit at både du og han får snakket sammen. Egoistiske tanker? Hva er galt i å skulle ta kontakt for egne tanker. Egen grunn til å ville forklare. Tenker du vil angre i ettertid om du ikke tar kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 Nei det ville blitt veldig rart. Dette må du nok legge bak deg og komme over på egenhånd. Anonymkode: a9a77...c0b 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #8 Skrevet 11. mars 2023 Ok, dette ble faktisk interessant! Kom over denne tråden: hvis dere ser på side to, hvor admin har fjernet kommentar fra Anonym, i tillegg til kommentaren fra Anonym på slutten. Legg merke til klokkeslettet 👍 Vil anta at Anonym som har kommentert på den andre tråden er HI her inne. Anonymkode: ddb3d...640 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Hvordan er kontakten med x og typen din da? Er det noen muligheter at det er vanskelig å få hold i han, slik at x blir «tvingt» til å ta kontakt med deg? Hvem avsluttet egentlig forholdet der, han eller x? hvordan fungerer det når han har barna hjemme og kontakten mellom de da, mtp overlevering og den slags? Jeg hadde nok takket farvel, spesielt hvis jeg hadde ønsket å bygge et liv med denne fyren. Er alltid en grunn for at det er en «gal x» og det er nok din kjære som har fått henne slik. Er du sikker på at ting er avsluttet mellom dem? At det ikke er slik at de har styrt litt rundt og at han nå angrer, derfor hun bombarderer deg. Anonymkode: ddb3d...640 1
Andro Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 (endret) Det skal du ikke gjøre. Ikke riv opp igjen arrene og la ham blø på nytt. Hadde du villet ha et forhold til ham hadde det vært noe anna, men nå skal du bare leve med at det ble som det ble. Endret 12. mars 2023 av Andro
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 Den som slår opp har absolutt ingen rett på "closure". La han være. Anonymkode: 839aa...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå