AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Har nettop vært på ultralyd av 3 kuler som de sa var fettkule. De sa også at de ville ta mr av de og at jeg måtte ha oprasjon. Men nu sitter jeg her og lurer på hvorfor de må ta mr av de? Hvis de mener det er fettkuler og at jeg må ha oprasjon. Noen som har hatt lignende? Anonymkode: 82ee5...3de
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Nop, fikk ikke ultralyd engang. Har en hard og stor lymfeknute på 3cm som ikke går bort, den fikk jeg ultralyd av og bare beskjed om at ikke var kreft. Fikk ikke mr og ble nektet kirurgi tross for at den presser på omliggende vev og gjør drit vondt til tider Anonymkode: ea345...551
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spør legen Anonymkode: b7496...3e6 Ska spørre legen når jeg skal til henne. Tenkte ikke noe over det når jeg var der og nå begynner hode å surre. Anonymkode: 82ee5...3de
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 Hvor store er de? Fettkuler over en viss størrelse anbefales ofte MR. Ligger de på et plagsom sted og de vil operere av den grunn? Anonymkode: feb64...c1e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor store er de? Fettkuler over en viss størrelse anbefales ofte MR. Ligger de på et plagsom sted og de vil operere av den grunn? Anonymkode: feb64...c1e De er 1-2 cm. Men de har vokse og kommet nye til. De ligger på ribbeina og vet om det er en vanlig plass å få de. Anonymkode: 82ee5...3de
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): De er 1-2 cm. Men de har vokse og kommet nye til. De ligger på ribbeina og vet om det er en vanlig plass å få de. Anonymkode: 82ee5...3de Kanskje mr gir mer informasjon om anatomien og størrelse på disse kulene før en operasjon? Anonymkode: ae85f...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå