AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Singel, ikke særlig aktiv seksuelt, har spiral og er i 30-årene. Har tilfeldige krampeaktige smerter i perioder i skjeden, ikke så langt fra åpningen. Tips til hva dette kan være? Anonymkode: 7b942...745
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Jeg får det når jeg er veldig kåt. Kun da. Prøve å onanere kanskje. Eventuelt ta,tilskudd av magnesium, om du har kramper ellers i kroppen også. Ingen av forslagene kan skade iallefall. Anonymkode: 77c87...6be
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 dette har jeg også hatt, til og fra over flere dager. Minnet om vibrering på mobil, flere ggr i minutter. På meg gikk d over av seg selv. Spurte fastlegen, han sa d kan være en irritert nerve, a la leamus på øyet -bare der nede😅 Anonymkode: c65e6...5ba
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 11.05): dette har jeg også hatt, til og fra over flere dager. Minnet om vibrering på mobil, flere ggr i minutter. På meg gikk d over av seg selv. Spurte fastlegen, han sa d kan være en irritert nerve, a la leamus på øyet -bare der nede😅 Anonymkode: c65e6...5ba Takk for svar! Gikk du på noen form for prevensjon? Anonymkode: 7b942...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå