Gå til innhold

Trenger hjelp med Tinder, hva skjedde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skjønner ingenting. Jeg matcha nettopp med en fyr på Tinder, men jeg finner han ikke i chatten og får ikke til å skrive til han? Han er ikke under matchene mine selv om vi nettopp matchet. 

Anonymkode: c9194...342

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ham ombestemte seg sikkert.

Anonymkode: 6990b...4e0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han fjernet matchen med deg etter at han så at du ikke var interessant likevel.

Anonymkode: 1b411...74d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han fjernet matchen med deg etter at han så at du ikke var interessant likevel.

Anonymkode: 1b411...74d

Hvordan kunne han se det? Vi har jo ikke engang snakket og han ser bare bilder av meg. Men når man matcher betyr det jo at han også liker meg på Tinder, Når han først sveiper « like» og liker meg, hvordan kan han rett etterpå bare fjerne matchen? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? Ts

Skrevet

Hva er tinder?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (2 minutter siden):

Hva er tinder?

En dating app. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Vi matchet nettop, det sto its a match men finner jeg ikke brukeren hans. Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

En dating app. Ts

Ja, mener å huske noe sånt en gang i tiden. Tinder, Badoo og sånn bullshit

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har en annen dame på gang, og bestemte seg for å konsentrere seg om henne.

Anonymkode: a8d8e...3f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å

Men vi har jo ikke chattet sammen en gang. Ts

Han fjernet matchen, det skjer 🤷🏻‍♂️ Han sveiper høyre på «alle», og vurderer matchene når de kommer. Din match var likevel ikke så interessant, basert på bildene dine, og han slettet matchen. Ikke mer hokus-pokus enn det.

Anonymkode: 1a292...54a

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan kunne han se det? Vi har jo ikke engang snakket og han ser bare bilder av meg. Men når man matcher betyr det jo at han også liker meg på Tinder, Når han først sveiper « like» og liker meg, hvordan kan han rett etterpå bare fjerne matchen? Ts

Han swipa vel feil, og fjerna deg. I sann kvinnestil har du vel kun swipa på bedre menn. Man trenger ikke snakke med noen for å vite om de er interessant. Det ser man på bilder. 

Anonymkode: 2dc4d...482

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helgens ligg var sikret. De få menn som kvinner matcher med kan velte seg i fitte.

Din tur til å bli pult kommer nok, men her har ikke du regien.

Anonymkode: 2dc33...031

AnonymBruker
Skrevet

Menn sveiper høyre på alt og vurderer når de får match. Merkelige greier.

Anonymkode: aa58c...6bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Han swipa vel feil, og fjerna deg. I sann kvinnestil har du vel kun swipa på bedre menn. Man trenger ikke snakke med noen for å vite om de er interessant. Det ser man på bilder. 

Anonymkode: 2dc4d...482

2 hours ago, AnonymBruker said:

Helgens ligg var sikret. De få menn som kvinner matcher med kan velte seg i fitte.

Din tur til å bli pult kommer nok, men her har ikke du regien.

Anonymkode: 2dc33...031

Som mann blir jeg skuffa over holdningene til menn som dere. Kan dere ikke heller gå et annet sted å leke? 

Som svar på spørsmålet: mulig han har sveipet feil og prøvd å rette opp i det, eller så er han en av dem som tar sorteringsjobben i etterkant. Jeg synes det høres langt kjedeligere ut. 

Anonymkode: bea7b...45d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen menn sveiper omtrent alt til høyre, så sorterer de ved match. 
Du ble nok slettet. 

Anonymkode: 196ea...dc8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner ikke. Vi matchet nettop, det sto its a match men finner jeg ikke brukeren hans. Ts

Fordi han unmatched deg med en gang. Det er helt vanlig å gjøre hvis man av forskjellige grunner ikke vil bli kjent alikevel, eller hvis man har sveipet til høyre (like) ved en feil. Det hender jeg gjør det når jeg er på Tinder før jeg sovner, blir litt slapp i hånda og trykker bildet til en annen feil vei også får vi match så tenker jeg åneiii og unmatcher igjen før han rekker å skrive til meg og forhåpentligvis før han rekker å se at vi matchet. I ditt tilfelle var du online når dere matchet så derfor fikk du det med deg før han unmatchet med deg 

Anonymkode: acb37...a0f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han liket deg først, og velger ut de han vil beholde etterpå. Han gikk inn på profilen din igjen etter match, ombestemte seg og sletta matchen du hadde med han.

Anonymkode: 3e923...d9c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...