Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ønsker ikke en diskusjon om  utvidelse av grensen for fri abort. Men for å redusere aborttallene har KrF tatt til orde for gratis prevensjon til alle kvinner over16 år. 

Gratis prevensjon er et tiltak jeg fjerne er for at mine skattepenger brukes på, absolutt. Men hva er dette med at grensen er på 16 år? Jenter har sex før de er 16 år, det er et faktum enten KrF liker det eller ei. 

Ingen snakker om å oppmuntre unge til å ha sex, men om å beskytte de som har det. Jeg mener gratis prevensjon må gjelde alle, også de yngste, som jo er de som er mest utsatt hvis de skulle bli uplanlagt gravide

https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2023/03/10/krf-vil-gi-gratis-prevensjon-til-alle-kvinner-over-16-ar/

Endret av Topsi
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Podlerman skrev (1 minutt siden):

Kondom?

For eksempel ja

• Liker 1
Skrevet
Podlerman skrev (1 minutt siden):

Kondom?

Det ingen bruker. Dessuten har de faktisk ikke seksualundervisningen før 10-klasse. Der de lærer å tre på et kondom😅😂

Skrevet
tyren56 skrev (1 minutt siden):

Det ingen bruker. Dessuten har de faktisk ikke seksualundervisningen før 10-klasse. Der de lærer å tre på et kondom😅😂

Tragisk, prevensjons- og seksualitetsundervisningen må bedres betydelig 

• Liker 1
Skrevet
Topsi skrev (42 minutter siden):

For eksempel ja

Kondom er gratis.

Kondom er gratis på nett.

Kondom er gratis på VGs.

Det finnes allerede prevensjon. Billig, ingen bivirkninger, kjapp, lett å bruke, og det finnes veldig mange for alle størrelser, gratis. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Podlerman skrev (10 timer siden):

Kondom er gratis.

Kondom er gratis på nett.

Kondom er gratis på VGs.

Det finnes allerede prevensjon. Billig, ingen bivirkninger, kjapp, lett å bruke, og det finnes veldig mange for alle størrelser, gratis. 

Kondom er bra, men ikke helt sikkert,  jenter bør ha.muligheten til å ha den beste beskyttelsen. F eks langtidsvirkende prevensjon,.synes jeg

Endret av Topsi
Skrevet
Topsi skrev (5 minutter siden):

Kondom er bra, men ikke helt sikkert,  jenter bør ha.muligheten til å ha den beste beskyttelsen. F eks langtidsvirkende prevensjon,.synes jeg

Kondomer er den beste man kan velge...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...