Gjest Gjest_Greta_* Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Har fått i oppdrag å ha 'ord for dagen' ved starten av en planleggingsdag (kurs) for lærere. Noen som har noen fine tips? (Har tenkt på Ingvar Moe's 'Eg kan', men tror det er litt 'oppbrukt' i lærerkretser...?)
Chiquita Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Liten - jeg?, er jo en slager da. Beskriver mye
Gjest Gjest_Greta_* Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Ja, det er kjempefint! Men det er liksom så kort - føler det er lite lite å 'stillse seg fram' for... Tar gjerne imot flere tips altså - nå har dere sjansen til å påvirke noen lærere... hehe
Chiquita Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 Kan du ikke kommentere litt rundt det diktet da? Prøv å tolke det? Kunne snakket lenge rundt det diktet jeg, tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 Jeg foreslår "Du ska itte trø i graset" av Einar Skjæraasen. Lykke til, den gjorde suksess ved vår skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå