Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som aldri sier noe personlig. Bare jobber med sitt,er pliktofyllende og kjedelige. Hvordan klarer dere det? Inengimt nyttår si, bare endel av mengden

Anonymkode: a784f...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en viss ironi at du skriver det som anonymbruker. En av 10.000.000 innlegg uten personlighet. 

Tenk litt på det.

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ganske uintelligent å tenke at fordi noen er mer private enn andre, så har de ikke noe å si og er uinteressante.

Alle kan ikke rope høyest hele tiden. Ofte er de mest interessante også de som er mest stille. De bare velger med omhu hvem de velger å dele alt med.

Anonymkode: 099be...ec7

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er de minst interessante folkene som tar mest plass i kantinen etc på jobb. Så jeg forstår ikke helt problemstillingen din, TS.

Anonymkode: 0eda4...161

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Det kan hende at de er restriktive med å vise hvem de er. Overfor mennesker jeg ikke liker eller ikke stoler på, forteller ikke jeg heller noe personlig og fremstår sikkert kjedelig 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Som aldri sier noe personlig. Bare jobber med sitt,er pliktofyllende og kjedelige. Hvordan klarer dere det? Inengimt nyttår si, bare endel av mengden

Anonymkode: a784f...6c6

Og hvem er du selv da? Hva gjør deg mer interessant enn andre? 

Anonymkode: d26b0...1e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MissKatt skrev (7 timer siden):

Det kan hende at de er restriktive med å vise hvem de er. Overfor mennesker jeg ikke liker eller ikke stoler på, forteller ikke jeg heller noe personlig og fremstår sikkert kjedelig 

Samme her

Anonymkode: 0eda4...161

AnonymBruker
Skrevet
MissKatt skrev (12 timer siden):

Samme her også. Pluss at jeg har mye angst. Så er en helt annen person hjemme enn på jobb eller blant fremmede feks. Og passer veldig på det jeg sier. Men jeg har mange tanker, følelser og interesser som jeg lever ut i de rette omgivelser. 

Anonymkode: 1bc0b...bde

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sånn person utad. Men det er litt som en beholder som ser dritkjedelig ut, men innholdet er skikkelig bra. Av og til tar det litt tid å forstå innholdet, men så sier det pang og alle brikker i ditt liv faller på plass. Av og til forstår man heller ikke verdien i ting før det er for seint. Og selvfølgelig er det ikke alle som er ute etter akkurat dét beholderen inneholder, men sånn er det jo med det meste i livet.

Anonymkode: c77ad...27b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så siden jeg som er pliktoppfyllende, sier aldri noe personlig, så er jeg uinteressant? Jøsses… den var ny 

Anonymkode: effdc...487

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (På 10.3.2023 den 23.48):

Det er en viss ironi at du skriver det som anonymbruker. En av 10.000.000 innlegg uten personlighet. 

Tenk litt på det.

Du er jo anonym du også ;) 

Anonymkode: 95f76...86f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men til gjengjeld klager ikke denne anonyme brukeren over uinteressante folk

Anonymkode: c77ad...27b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha,det er de stille og tilbaketrukne menneskene som er mest interessante. Folk som tar mye plass trenger oppmerksomhet og vil ofte være kranglete. Morsomt å se hvor frustrerte og nesten på gråten de blir fordi de ikke klarer å få yppet på seg en rolig person. De tror de skal få vedkommende ut av "skallet" eller noe i den duren. 

Anonymkode: 20238...387

• Liker 4
Gjest Adobyen
Skrevet

Alt man sier kan bli brukt imot en og en fjær vokser til 5 høns. Kolleger er ikke våre venner.  For best mulig arbeidsmiljø bør personlige ting vernes om. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hardly. For deg, kanskje, ja, men temmelig mange brukere har en ganske god innsikt i hvem jeg er. 

Skrevet (endret)

Kanskje vi uinteressante menneskene koser oss med inengimt nyttår, hvert eneste år. Har du tenkt på det, TS? Vi inngår i en stor gruppe av entusiaster som lever for inengime nyttår, men lar være å snakke for mye om det fordi vi er redd for at de pratsomme menneskene skal kuppe feiringa. De tar så mye plass i alle andre sammenhenger.

Endret av Nymerïa
  • Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stille og sjenert, men det er min personlighet, og ikke fordi jeg er uinteressant. 

Anonymkode: effdc...487

• Liker 3
Skrevet

Å nå trodde jeg det var referert til oss i uinteressanttråden på sosial <_< 

Skrevet

Jeg tror trådtittelen er feil. Jeg tror det skulle stått "dere uninteresserte". 

Jo mindre jeg deler, jo mindre blir delt med meg. Vinnvinn!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (8 minutter siden):

Alt man sier kan bli brukt imot en og en fjær vokser til 5 høns. Kolleger er ikke våre venner.  For best mulig arbeidsmiljø bør personlige ting vernes om. 

Ja, dessverre.

Anonymkode: 4acb0...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...