AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Er det noen her inne som har opplevd at de vil sette igang fødsel pga babyen var liten? som vil fortelle litt om sin historie Anonymkode: f6770...f99
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Jeg ble sstt igang på termindato siden vesla hadde vokst lite siden sist kontroll. De hadde estimert at hun var over 3 kilo, ut kom ei bittelita frøken på 2700 gram. Hadde i tillegg lite fostervann og begynnende svangerskapsforgiftning. normalt svangerskap hele veien. Null plager, alle verdier var helt fine hele veien. Så hvorfor hu var så liten er ikke godt å si. Hu vokser fort da, 3 mnd nå og 5,5 kilo fornøyd og god. ang fødsel så ble den litt hard. Kroppen var jo ikke klar, så det ble påtvunget, noe jeg merket godt. Ble satt igang kl 17 en tirsdag, hu var ute natt til torsdag. Selve pressingen gikk som en drøm. Ute på 30 min, men måtte bruke sugekopp på slutten da målingene viste at hun fikk store problemer hver gang jeg presset. Heldigvis var hun sprek og høylydt med en gang noe spesielt du lurer på? Anonymkode: 39905...05b 1
kjærring Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Ble avdekket avvik på vekst i uke 22 (om jeg husker rett) . Var inne på ul hver andre uke og avviket ble større og større. Ble lagt inn i uke 32, da ble det snakk om igangsettelse. Jeg og baby var i stor form så de avventet mot at jeg kom inn hver eneste dag på målinger , sjekke blodtrykk og urinprøver. I uke 35+1 hadde jeg ny måling, ul , og ble da lagt inn. Avvik på -37% . Ble satt igang dagen etter og hadde hks , 16:04 kom hun 42 cm og 1780gram 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå