Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at eksen din som det ble slutt med etter nærmere 10 års samliv, er dødssyk.

Ville du ønsket å vite det før hun dør? Selv om du har gått videre med ny samboer, i en ny by? Og ikke har tatt kontakt selv på noen år? 

Anonymkode: ca55d...a32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 1844c...bbf

AnonymBruker
Skrevet

Ja men via felles kjente, ikke ved at eksen selv tok kontakt 

Anonymkode: b2de0...241

• Liker 7
Skrevet

Ikke med mindre vi hadde felles barn. Men da antar jeg at vi ville hatt kontakt ellers også.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg ville visst det for å få muligheten til å takke for fine minner og sørge for at personen døde med viten om at hen har vært høyt elsket ❤️

Anonymkode: 4f61e...c8f

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja jeg ville visst det for å få muligheten til å takke for fine minner og sørge for at personen døde med viten om at hen har vært høyt elsket ❤️

Anonymkode: 4f61e...c8f

Det er det siste jeg ville sagt til min eks, selv på dødsleiet. Vi hadde et vondt brudd, minnene er glemt og det jeg trodde var gjensidig kjærlighet ble devaluert av ham. Jeg ville sendt en blomst, da. Men det stopper der. Vi er ikke bestevenner. 

Anonymkode: 13fc7...0bc

Skrevet

Ja det ville jeg vist vi har barn sammen,

og han lever ett liv som medfører høy risiko for å dø tidlig (høyt rusbruk)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 21e03...3ca

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 4f73d...cd9

Skrevet

Vi har barn sammen, så ja. Om vi ikke hadde hatt barn så nei. Antar jeg ville fått vite det likevel via felles kjente.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Mine ekser kan være døde for alt jeg vet. 

Anonymkode: 2e8b7...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det ville ikke være noe poeng for meg å få vite det. Hvis han ville at jeg skulle vite det ville det vel bare være for at jeg skulle ha medlidenhet med ham.

Anonymkode: 5ebeb...835

• Nyttig 2
Skrevet

Av de 3 forholdene jeg har vært i som vært i over 1 år(3.5 år, 23år og halvannet år) så ja til de 2 første men ikke siste

AnonymBruker
Skrevet

Ja, særlig én av dem.... Savner ham veldig...

Men kunne gjerne visst det om alle....

Anonymkode: 381a1...d1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Si at eksen din som det ble slutt med etter nærmere 10 års samliv, er dødssyk.

Ville du ønsket å vite det før hun dør? Selv om du har gått videre med ny samboer, i en ny by? Og ikke har tatt kontakt selv på noen år? 

Anonymkode: ca55d...a32

Jeg ville nok ønsket å vite det. Kanskje hadde jeg også tatt kontakt med vedkommende. Min samboer hadde nok hatt forståelse for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig 

Anonymkode: 3d43a...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Tror det avhenger litt av hvordan forhold man har hatt og at man ikke skiltes som uvenner.

Jeg kan ikke fordra mine ekser så de ville ikke møtt mye omsorg eller medfølelse fra meg. 

Anonymkode: 74094...4e0

• Liker 2
Skrevet

Ja definitivt. Men kanskje ikke en person man har vært sammen med i en mnd eller noe sånt. Men når det er snakk om flere år, så vil man som oftest han noen følelser igjen og fortsatt bry seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde garantert hørt om det når han døde etterhvert.

Anonymkode: 3fe21...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Brutalt men, han er allerede som død for meg. Å skulle vise omsorg etter så lang tid med null kontakt ville føltes rart ut

Anonymkode: 1fab6...a00

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...