AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Jeg er ungdom, har mor med hennes egne utfordringer og to store brødre. De er veldig tafatte og ikke bryr seg. Bare fester og doper. Jeg har prøvd å åpne mot dem at jeg blir mobbet, og skulle ønske de skulle beskytte meg. Til og med skremt og kanskje banket mobberne. Jeg har faktisk ingen ordentlige venner som vil beskytte meg. Lærerene snur ryggen og vil ikke komme i konflikt med de populære mobberne. Jeg har fått avsmak fra min familie, men det er ikke mammas skyld. Ingen spør hjemme hvordan det har gått på skole. Jeg blir stående/sittende alene. Anonymkode: bad8c...b4e
Gjest Abendstern Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Jeg ville tatt det opp med helsesykepleieren på skolen, da de ofte har mye erfaring med denne problemstillingen. Skolen skal gripe inn mot mobbing og krenkelser.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 Snakk med helsesøster og prøv å få byttet skole så du kan få venner. Hvis ikke kontakt barnevernet selv og be om hjelp. Skriftlige henvendelser skal ha skriftlige svar. Hvis ikke disse hjelper deg kontakter du fastlege. Evt Fylkesmannen. Evt alle for å få raskere hjelp. Lykke til❤️ Anonymkode: 024cc...a49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå