Gå til innhold

Skal krana til vaskemaskinen skrus til høyre eller venstre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en slags ledning som er koblet til en kran i vaskemaskinuttaket. Hva er det for noe? Er det en stoppekran?

Anonymkode: d0fef...b90

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen si hva jeg må gjøre for å skru vannet av og på? Skrur jeg til høyre for å stoppe vannet?

AnonymBruker
Skrevet

Høyre for å stoppe, venstre for å åpne

Anonymkode: 912b2...41b

AnonymBruker
Skrevet

Du skrur med klokka for å skru av vannet, og mot klokka for å skru på. Krana skal kun skrus av eller på når du skal koble til og fra ny vaskemaskin, f eks ved flytting, eller ved vannlekkasje. 

Anonymkode: e4993...bc2

Skrevet

Righty tighty, lefty loosey.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du skrur med klokka for å skru av vannet, og mot klokka for å skru på. Krana skal kun skrus av eller på når du skal koble til og fra ny vaskemaskin, f eks ved flytting, eller ved vannlekkasje. 

Anonymkode: e4993...bc2

Takk! Men hvor langt må jeg skru den med klokka? Virker som man kan vri den evig..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk! Men hvor langt må jeg skru den med klokka? Virker som man kan vri den evig..

Da er det kanskje en kran av typen som er åpen om den står rett ut til sidene, og lukket om den står rett opp eller rett ned? Et bilde ville sikkert gjøre det litt enklere for oss å svare, siden det finnes veldig mange forskjellige kraner. :) 

Anonymkode: dcc70...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...