Gå til innhold

Venninner som plutselig har snudd ryggen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ei barndomsvennine gjennom 30 år som etter at hun fikk seg kjæreste gir null lyd fra seg. Jeg har bedt både henne og kjæresten på ulike ting,men det passer aldri. Sa til henne at hun får si ifra når hun har tid, men nå er kontakten helt stoppet. (Hun ble sammen med kameraten til exn min og jeg tror de tilbringer tid sammen nå, i huset der jeg bodde med exn)

Hadde også ei annen venninne som jeg støttet når hun kjempet i en barnevernssak og var nærmest psykologen hennes i lang tid. Nå er det også stille fra henne, siden ting er rolig hos henne.

Jeg føler meg skikkelig ensom og skjønner ikke hva jeg har gjort galt. Uansett hva jeg har stått i selv har jeg stilt opp for vennene mine og brukt tid med dem. Skjønner ingenting

Anonymkode: e9e5d...49d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke du som har gjort noe galt. Det er vanlig at man ikke har like mye tid til venner. Jeg møter mine venner med 3-6 mnd mellomrom. 

Anonymkode: 321c8...1bc

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg tenker jo at om du har venner du må støtte i saker med barnevernet så blr du vekge deg andre venner. Neida, golk som havner i klammer i med barnevern har aldri gjort noe galt. Spør du barna deres? Da kan det hende du får høre om den gangen mamma låste dem inn i kjelleren uten mat og do hele helgen. Eller den gangen far låste dem ut på trappa i 10 minusgrader i tre timer. For foreldre som mishandler ungene sine? De innrømmer aldri det. 

Finn deg nye venner. Velg noen av litt høyere standard.

Anonymkode: 5216d...bc3

Skrevet

Bitches will be BITCHES! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er heller ikke lett å få venner i voksen alder 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde ei barndomsvennine gjennom 30 år som etter at hun fikk seg kjæreste gir null lyd fra seg. Jeg har bedt både henne og kjæresten på ulike ting,men det passer aldri. Sa til henne at hun får si ifra når hun har tid, men nå er kontakten helt stoppet. (Hun ble sammen med kameraten til exn min og jeg tror de tilbringer tid sammen nå, i huset der jeg bodde med exn)

Hadde også ei annen venninne som jeg støttet når hun kjempet i en barnevernssak og var nærmest psykologen hennes i lang tid. Nå er det også stille fra henne, siden ting er rolig hos henne.

Jeg føler meg skikkelig ensom og skjønner ikke hva jeg har gjort galt. Uansett hva jeg har stått i selv har jeg stilt opp for vennene mine og brukt tid med dem. Skjønner ingenting

Tenker du bør få deg et liv selv, og la venninnene dine få leve sine egne liv uten å påføre de dårlig samvittighet for at de har lyst til å bruke all sin tid på venninneting. 

Dere er ikke tyve lenger hvor bruker all tid sammen i fritiden. 

Anonymkode: b477b...e3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker du bør få deg et liv selv, og la venninnene dine få leve sine egne liv uten å påføre de dårlig samvittighet for at de har lyst til å bruke all sin tid på venninneting. 

Dere er ikke tyve lenger hvor bruker all tid sammen i fritiden. 

Så en kaffe innimellom eller en mld om hvordan det går er for mye forlangt? Jeg har barn, mann og et liv, men savner å ha en venninne som bryr seg, slik jeg har gjort mot de i alle år

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så en kaffe innimellom eller en mld om hvordan det går er for mye forlangt? Jeg har barn, mann og et liv, men savner å ha en venninne som bryr seg, slik jeg har gjort mot de i alle år

Du må ta det med de, ingen av oss kan svare på hvorfor de ikke ønsker "å bry seg om deg".. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...