AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Min er 11 mnd, kommer seg opp, men ikke ned, stuper med armer og hodet først om Jeg ikke passet på. Ønsker seg på å gå sånn ellers. Når kommer de seg nogenlunde trygt ned på egenhånd? Anonymkode: 3a2c6...1e2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Når de har lært det er det korte svaret. Du kan med fordel vise barnet hvordan, med rompa/bena først. Hver gang du ser barnet er på vei ned (vær i forkant), så viser du. Da lærer de fortere.. Anonymkode: 1387f...c2f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Tror mine var rundt 18 mnd sånn ca. Yngste er 2 og det er lenge siden hun lærte det. Jeg har (som den over nevner) vist de at det er lurt å snu seg med ryggen ut. Når de er ferdig med stadiet der de bare stuper med hodet først så prøver de gjerne å gå ned «rett frem» om du skjønner så vis gjerne at de må snu seg med rompa/ryggen først. Anonymkode: 27cbc...237 1
Wilma89 Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Min er 15 måneder og har akkurat knekt koden med bena først 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå