AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Ei jeg kjenner ble utsatt for vold og overgrep av sin tinderdate for litt siden. Etter kun 2 timers chatting på datingappen før de skal ha møttes skal han ha tilbydd hun å hente hun hos vennina si, så skreiv han : "kan hente deg imorgen kveld hos vennina di, så kan vi snakke sammen litt i bilen, før du går inn hjemme hos deg". Hun takket nei til det. Uansett veldig scary å sitte med en fremmed i bilen. Og + dele bostedet til vennine allerede 1.date. Hun tenkte han bare var hyggelig. Etter noen dager så snakket de sammen, de møttes ute ved en parkeringsplass. Hun foreslo tur, han sa det var kaldt og at han var i dårlig form. Så hun inviterte han hjemme hos seg, han fremstod som hyggelig. Hadde en hyggelig tone og så film hjemme, deretter hadde han helt ut av det blå begynt å bli sint og dratt av hu buksa med tvang, rukket å stappe finger i trusa henne. Hun ropte så mye hun kunne, han stoppet etter hu ropte masse. Tatt et kvelertak også. Jeg tenker at dette var en planlagt handling, overgrepet kunne ha vært godt gjennomtenkt på forhånd. Mannen hadde intensjon hele tiden om å begå overgrep. Og dette kunne ha vært gjennomført i bilen om vennina mi takket ja f.eks til å bli hentet, da hadde dette vært definert som overfallsvoldekt til en viss grad. Da de ikke kjente til hverandre så godt. Det hadde vært enda vanskeligere å komme seg vekk fra. Hva tenker dere? Har dette vært et planlagt overgrep? Jeg fatter ikke at noen kan være så onde, jeg har sagt du må anmelde, men hun tør ikke. Anonymkode: 6c2a6...876
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Så forferdelig vond opplevelse for venninnen din. Har du spurt hun om det er greit at du deler overgrepet og traumet hennes i detalj her? Jeg ble også voldtatt av tinder daten, og jeg tror det var planlagt fordi det var noen røde flagg der men som jeg tenkte at jeg sikkert bare var paranoid på.. Venninnen din bør helt klart anmelde, mest sannsynlig er dette noe denne mannen pleier å gjøre og det er viktig for alle andre ofres sin sak at flere anmelder han. Tenker at det er utrolig viktig å aldri ha med fremmede hjem eller bli med de hjem før man kjenner de godt, samme hvor hyggelige de virker eller hva slags unnskyldning de har for å bli med opp og ikke ha daten offentlig. Også aldri godta at fremmede får vite eksagt arbeidssted, adresse til venninne eller adresse til deg selv. Det er mange stalkere, voldsmenn og overgripere der ute. Vi tjener på å tenke det værste og være føre-var, det er når vi tenker det beste om de at vi plutselig ender opp som et nytt offer i statestikken 😢 Anonymkode: 6fab4...4c6 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Syns ikke det er passende med den smilyen du valgte i overskriften. Og angående å utlevere andres traumer i detalj skal du være litt forsiktig med. Fint du advarer og tar opp problematikken men det kan hende offeret leser tråden selv og blir retraumatisert. Anonymkode: 6fab4...4c6 4 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns ikke det er passende med den smilyen du valgte i overskriften. Og angående å utlevere andres traumer i detalj skal du være litt forsiktig med. Fint du advarer og tar opp problematikken men det kan hende offeret leser tråden selv og blir retraumatisert. Anonymkode: 6fab4...4c6 Beklager, emojien mener jeg er en frustrasjonsemoji. Er veldig lei meg på hennes vegne. Ja hun veit jeg skriver her❤️vi har blitt enige om at vi skal advare andre jenter mot han. Og hun anmelde. Hilsen TS Anonymkode: 6c2a6...876 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så forferdelig vond opplevelse for venninnen din. Har du spurt hun om det er greit at du deler overgrepet og traumet hennes i detalj her? Jeg ble også voldtatt av tinder daten, og jeg tror det var planlagt fordi det var noen røde flagg der men som jeg tenkte at jeg sikkert bare var paranoid på.. Venninnen din bør helt klart anmelde, mest sannsynlig er dette noe denne mannen pleier å gjøre og det er viktig for alle andre ofres sin sak at flere anmelder han. Tenker at det er utrolig viktig å aldri ha med fremmede hjem eller bli med de hjem før man kjenner de godt, samme hvor hyggelige de virker eller hva slags unnskyldning de har for å bli med opp og ikke ha daten offentlig. Også aldri godta at fremmede får vite eksagt arbeidssted, adresse til venninne eller adresse til deg selv. Det er mange stalkere, voldsmenn og overgripere der ute. Vi tjener på å tenke det værste og være føre-var, det er når vi tenker det beste om de at vi plutselig ender opp som et nytt offer i statestikken 😢 Anonymkode: 6fab4...4c6 Ja det går fint for hun, har spurt, helt forferdelig, er det lenge siden det skjedde med deg? Hilsen TS Anonymkode: 6c2a6...876
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #6 Skrevet 14. mars 2023 Jeg syns og du gir for mye detaljer. Du bør heller være god venninne og passe på at hun får behandlimg av traumen. Anonymkode: 50a76...53a 4
Perelandra Skrevet 14. mars 2023 #7 Skrevet 14. mars 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå