AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 I helgene sover mannen min gjerne en rask dupp etter frokost, på ettermiddagen, og enda en gang etter middagen i 30-45min. Jeg er så lei!! Vi har to barn og han ligger alltid på sofaen og snorker. Når jeg går i seng kl 23 våkner han, er smørblid og ønsker både sex og en hyggelig filmkveld med godis og snacks. Jeg ønsker det samme men kl 20 i stedet!! Og dermed er han oppe til 02-03, og står opp 06-07 engang. Jeg ønsker at han heller skal legge seg tidlig i stedet for at han skal sove så ofte! Men tydeligvis er det jeg som er egoistisk.. Hva synes dere? Hilsen frustrert kone 😔 Anonymkode: d36e4...0c0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Glemte å skrive at i hverdagen sover han også etter middag + kvelden. Vi er hjemme ca 1630-17 og så skal ungene legges 20. Jeg synes alt for mye av tiden kastes bort. Hilsen frustrert kone. Anonymkode: d36e4...0c0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Akryl skrev (Akkurat nå): Test han for jern mangel Alle verdier er bra og har alltid vært det. Han bare elsker å sove. 😔 Anonymkode: d36e4...0c0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Det er ikke holdbart for deg og ungene. Han kjører et egoløp uten tanke på dere andre. Anonymkode: 74efc...57a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 Om han legger seg 0300 og står opp 0600 er det ikke rart han har behov for å sove i løpet av dagen. Han må starte å få en ordentlig søvnrutine og ikke gi etter når han blir trøtt den første dagen han starter. Legge seg kl 2200 og opp 0600. Anonymkode: 90450...27d 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 Har det omtrent likt selv her i huset. Begynner å bli rimelig irritert. Anonymkode: 14750...c86
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #8 Skrevet 11. mars 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Alle verdier er bra og har alltid vært det. Han bare elsker å sove. 😔 Anonymkode: d36e4...0c0 Betyr det at blodsukkeret også er greit? Kan det være at han blir trøtt etter mat fordi blodsukkeret svinger? Kan han være deprimert? Jeg kan også sove ofte og mye. Elsker å sove. Det skjer mer av det når jeg er deprimert (også når det ikke er alvorlig deprimert) og når jeg er i perioder hvor jeg spiser mye karbohydrater. Hvordan er rutinene hans ellers og hvilken type jobb har han, trener han? Uansett burde han se på hvordan han lever og eventuelt justere der hvor det trengs. Spør han ærlig om hva han ønsker å si til noen, når han ligger for døden, om hva han har gjort med livet sitt? Hvis svaret er "sovet" så får du kanskje leve med det eller finne kjærligheten andre steder. Anonymkode: 9c629...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå