AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 møtte en herlig og deilig mann på et bdsm-forum. vi hadde sex. Kom frem at han var gift etterpå..men han sa at kona og han hadde en avtale om at han kunne ha sex mex andre, så lenge hun ikke vet med hvem eller når det skjer. Hun hadde ikke hatt lyst på sex på mange år, og dette var avtalen i følge han. Men jeg er veldig skeptisk til at dette er sant. Da kunne han jo bare sagt det til å begynne med. Dere andre som har gitt ektefellen/kjæresten lov til å ha en elsker pga. han/hun ikke kan gi deg det, hvordan løser dere dette? vet du når det skjer og hvem, eller har dere samme avtale? Anonymkode: 7f8e8...903
Stillalive Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Trenger ikke å være usant det. Hun kan gjøre hva hun vil/når hun vil men jeg vil gjerne vite, også detaljer. Jeg kan gjøre hva jeg vil/når jeg vil, men hun vil ikke vite. Men når det er sagt så ville jeg ha informert en potensiell partner i forkant. 2
Flintis Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Da jeg var gift og vi hadde åpent forhold sa vi fra til hverandre før og de kunne også ringe til kona om de trodde jeg gikk bak ryggen på henne. Det ble ikke ringt. 1
Friluftsmann70 Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 (endret) Har tillatelse til å finne ei jeg kan treffe, hun vil vite når, men ikke noe mer. Og kun aktuelt med ei, har heller ikke noe ønske om å ONS, men en relasjon som kan vare over tid. Vi har det bra sammen, men jeg har mer behov for sex. Hun har ikke ønske om å treffes andre. Endret 10. mars 2023 av Friluftsmann70 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Friluftsmann70 skrev (6 minutter siden): Har tillatelse til å finne ei jeg kan treffe, hun vil vite når, men ikke noe mer. Og kun aktuelt med ei, har heller ikke noe ønske om å ONS, men en relasjon som kan vare over tid. Vi har det bra sammen, men jeg har mer behov for sex. Hun har ikke ønske om å treffes andre. er hun ikke/og du, redd for å få følelser for elskerinnen? Det hadde jeg vært redd for, om mannen hadde en på si med min tillatelse.. Anonymkode: 7f8e8...903 4
Friluftsmann70 Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): er hun ikke/og du, redd for å få følelser for elskerinnen? Det hadde jeg vært redd for, om mannen hadde en på si med min tillatelse.. Anonymkode: 7f8e8...903 Slik vi vurderer det bidrar det til å skape en bedre dynamikk og vi verdsetter hverandre mere, når jeg har lov å treffe andre. Vet hva jeg har, og er veldig glad i henne og det vet hun. Den størtse risikoen er å gå miste gnisten i forholdet og bare leve sammen. Men det er en veldig fin balanse, og ikke for alle. Og vi ønsker helst begge to at hun jeg treffer er i et forhold selv, da blir det mindre komplisert. Men er en stund siden nå, sist jeg hadde ei jeg traff. Men får man det til å fungere, fungerer det veldig godt.
Mr.Biff Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 Hei, mann på snart 50 her....singel. Jeg har 3 "forhold" pågående for øyeblikket....hvorav 2 damer lever i det de kaller for åpent forhold, den ene kommer til meg relativt ofte, den andre kjører jeg å henter hjemme hos henne og har sex i bilen/skogen/ på kino etc. Den tredje damen er relativt ny for meg, men hun påstår hun er singel....helt ærlig, så bryr jeg meg ikke om hva som er sannheten til hver av disse. Enkelt forklart....både jeg og de 3 får AKKURAT det vi vil ha...orgasmer. Min neste plan er å få disse 3 og meg til å møtes sammen for å kose oss😉...med vin og god mat 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #8 Skrevet 11. mars 2023 Mr.Biff skrev (10 minutter siden): Hei, mann på snart 50 her....singel. Jeg har 3 "forhold" pågående for øyeblikket....hvorav 2 damer lever i det de kaller for åpent forhold, den ene kommer til meg relativt ofte, den andre kjører jeg å henter hjemme hos henne og har sex i bilen/skogen/ på kino etc. Den tredje damen er relativt ny for meg, men hun påstår hun er singel....helt ærlig, så bryr jeg meg ikke om hva som er sannheten til hver av disse. Enkelt forklart....både jeg og de 3 får AKKURAT det vi vil ha...orgasmer. Min neste plan er å få disse 3 og meg til å møtes sammen for å kose oss😉...med vin og god mat Hehe, det mest sannsynlige er vel at du lander med brak, og så sitter du igjen alene😂😂 Anonymkode: ce183...b46 2 1
Hjelpsom Skrevet 11. mars 2023 #9 Skrevet 11. mars 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: møtte en herlig og deilig mann på et bdsm-forum. vi hadde sex. Kom frem at han var gift etterpå..men han sa at kona og han hadde en avtale om at han kunne ha sex mex andre, så lenge hun ikke vet med hvem eller når det skjer. Hun hadde ikke hatt lyst på sex på mange år, og dette var avtalen i følge han. Men jeg er veldig skeptisk til at dette er sant. Da kunne han jo bare sagt det til å begynne med. Dere andre som har gitt ektefellen/kjæresten lov til å ha en elsker pga. han/hun ikke kan gi deg det, hvordan løser dere dette? vet du når det skjer og hvem, eller har dere samme avtale? Anonymkode: 7f8e8...903 Jeg prøvde å gi tillatelse til noe lignende. Kan vel si at jeg taklet ikke presset på noen måte. Var veldig innstilt på at det skulle være i orden, men klarte ikke håndtere følelsene rundt det. Tror at vi jeg skulle taklet noe lignenede så måtte det ha vært helt tydelig at partner og den som denne hadde hatt en seksuell relasjon med ikke hadde noen form for følelser seg i mellom, problemet er at det lett kan oppstå slike følelser og da er det ikke greit for noen av partene. Jeg ville vært forsiktig med å inngå en relasjon med noen som er gift eller har partner fra før, kan du være sikker på at denne har "fått lov", hva om du utvikler følelser for denne elskeren. Det er mange feller å gå i.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #10 Skrevet 11. mars 2023 Jeg er i et sånt forhold som du beskriver. Har lov til å ligge med andre. Men hun vil helst ikke vite noe om det så langt der lar seg gjøre. Anonymkode: 1e10d...3ce 1
SlemUlv Skrevet 11. mars 2023 #11 Skrevet 11. mars 2023 Dette burde være noe som var naturlig å si FØR man lå med noen ja. Det er hvertfall det for meg, og mine andre partnere. Dont ask dont tell forhold er tricky dog, for det at ene part ikke vil vite, betyr at man ikke egentlig kan verifisere at det er sant. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #12 Skrevet 11. mars 2023 Jeg og min mann har sex med andre av og til...i form av trekant eller møter et par der vi bytter partnere. For oss er det viktig at det skjer edru, vi pleier å ta inn på hotel å finne noen via nettet eller møte noen faste. Dette fungerer bra for oss, sist hadde vi med en mann i slutten av 20åra 😊. Selv er vi i slutten av 30åra, har vært sammen i 8år. Gjør dette fordi vi liker variasjon, samt at livet er jo bare en gang...da synes vi begge at lyster skal leves ut. Vi gjør jo dette sammen, hadde ikke klart det skjult. Hater utroskap, sex er sex for min del. Skiller helt her, selv om jeg har sex med en annen kvinne eller mann så er det kåthet og sex. At 2 skal ha sex med hverandre i flere tiår ser jeg på som galskap...ikke rart mange lever i døde forhold. Anonymkode: 3f03d...d01 3 1
Snok1 Skrevet 11. mars 2023 #13 Skrevet 11. mars 2023 Hun har frihet til å treffe andre og ingen krav til å fortelle. Hun vil gi meg samme frihet, men er ikke helt der. Ennå. Sammen har vi funnet en mannlig elsker som vi begge liker veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #14 Skrevet 11. mars 2023 Friluftsmann70 skrev (13 timer siden): Har tillatelse til å finne ei jeg kan treffe, hun vil vite når, men ikke noe mer. Og kun aktuelt med ei, har heller ikke noe ønske om å ONS, men en relasjon som kan vare over tid. Vi har det bra sammen, men jeg har mer behov for sex. Hun har ikke ønske om å treffes andre. For et kjedelig liv… du KUNNE hatt det spennende om du ikke tviholdt på den grå musa di hjemme. Anonymkode: 8958f...32d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #15 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For et kjedelig liv… du KUNNE hatt det spennende om du ikke tviholdt på den grå musa di hjemme. Anonymkode: 8958f...32d Vi skal være forsiktige med å dømme. For alt vi vet kan han og kona elske hverandre himmelhøyt, men kanskje har hun kroniske sykdommer eller annet som gjør det vanskelig med sex. Hvis de to da er enige om at han kan få sex andre steder så er jo det bare fint. Mye bedre det enn å gå bak ryggen til noen Anonymkode: f2032...028 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #16 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi skal være forsiktige med å dømme. For alt vi vet kan han og kona elske hverandre himmelhøyt, men kanskje har hun kroniske sykdommer eller annet som gjør det vanskelig med sex. Hvis de to da er enige om at han kan få sex andre steder så er jo det bare fint. Mye bedre det enn å gå bak ryggen til noen Anonymkode: f2032...028 Har bare fått slike menn i vrangstrupen. God erfaring…😖 Anonymkode: 8958f...32d
Friluftsmann70 Skrevet 11. mars 2023 #17 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): For et kjedelig liv… du KUNNE hatt det spennende om du ikke tviholdt på den grå musa di hjemme. Anonymkode: 8958f...32d Kjedelig liv? Hva vet du om livet som ut fra noen få setninger kan gi fasiten av livet? Tror du hadde blitt veldig overrasket over livet, fylt med det meste jeg kan drømme om, solid spennende jobb, et hjem jeg trives i, ei kone jeg er glad i, et åpent og ærlig forhold, god sex hjemme, og i tillegg kunne ha deilige opplevelser med andre. Hvilke fattig liv har du, som sitter her og bare kritiserer? (nå faller jeg ned på ditt nivå, det prøver jeg å unngå, men slike uttalelser er så evneveikt at jeg ikke klarer å la være). 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #18 Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har bare fått slike menn i vrangstrupen. God erfaring…😖 Anonymkode: 8958f...32d Helt enig; det vitner om en umoden selvopptatthet som i lengden er kryptonitt for de fleste partnere. Anonymkode: 59158...dd5 3
Andro Skrevet 11. mars 2023 #19 Skrevet 11. mars 2023 Å holde tilbake så vesentlig informasjon til etterpå er rett og slett veldig råttent gjort. Hadde ikke stolt på ham igjen med noen ting, selv om det kan være sant at de har et åpent forhold. Det kan like gjerne ikke være det. Har vært i et halvåpent forhold selv, og vi hadde greie regler på hva vi syntes var greit og hvor grensene gikk. Han løy om dette til andre kvinner, viste det seg, og hadde en helt annen framstilling om hva "vi" var enige om.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #20 Skrevet 11. mars 2023 Friluftsmann70 skrev (46 minutter siden): Kjedelig liv? Hva vet du om livet som ut fra noen få setninger kan gi fasiten av livet? Tror du hadde blitt veldig overrasket over livet, fylt med det meste jeg kan drømme om, solid spennende jobb, et hjem jeg trives i, ei kone jeg er glad i, et åpent og ærlig forhold, god sex hjemme, og i tillegg kunne ha deilige opplevelser med andre. Hvilke fattig liv har du, som sitter her og bare kritiserer? (nå faller jeg ned på ditt nivå, det prøver jeg å unngå, men slike uttalelser er så evneveikt at jeg ikke klarer å la være). Når du må jakte på sex utenom ekteskapet vitner det om dørgende kjedelig liv FOR MEG! Anonymkode: 8958f...32d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå