Gjest Pissatrengt Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/10/28/352341.html Her oversvømmes landet av narko, kvinner må leve i skjul, ran er hverdagskost, kvivstikking er en selvfølge.... og så må det 6 politifolk til for å pågripe en som er pissatrengt?????? Litt av en prioritering. Ikke rart mange kriminelle ser på Norge som et paradis!
Salamandra Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 Utrolig... Leste dessuten nylig om en sak hvor en stakkar hadde fått bot og betinget fengselsstraff for fyllekjøring. Han hadde nemlig hjulpet sjåføren med å dytte bilen da den gikk tom for bensin.. Blir helt matt jeg asså... Frk. Busybody
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #3 Skrevet 29. oktober 2002 Frk. Busybody Det er ikkje fyllekjøring, det er fylledytting.
Salamandra Skrevet 29. oktober 2002 #4 Skrevet 29. oktober 2002 Åja.. såklart Da beklager jeg så mye.. fylledytting er selvsagt helt uakseptabelt og bør straffes med hard hånd.. Dumme meg.. :oops: Frk. Busybody
Bettie Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 Selv politi og domstoler har rett til å bruke hue! Og dette er nærmest hodeløs ressursbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå