AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Del Skrevet 10. mars 2023 Skal til dyreparken I Kristiansand i sommer med barna mine på 3 og 4 år. Tenkte først å bestille campinghytter i nærheten, men så ble jeg litt usikker. Ser jo at Abra Havn er dyrt, men er det verdt de ekstra pengene? Tenkte å bli der 2/3 netter. Anonymkode: d0645...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 10. mars 2023 #2 Del Skrevet 10. mars 2023 Vi hadde to netter der for en del år siden,absolutt verdt det for våres del. Ungene elsket det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatten123 Skrevet 10. mars 2023 #3 Del Skrevet 10. mars 2023 Verdt det i forhold til hva du får for pengene: nei. Verdt det for opplevelsen for ungene sin skyld: ja, men det holder 1-2 netter en gang i livet 🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Del Skrevet 10. mars 2023 Sommeren er vel kjempedyrt, men ja det er verdt det. Jeg var i påsken med sønnen men på 3 år for noen år siden. Da var prisen veldig mye hyggeligere og opplevelsen fortsatt der. Har man mulighet bør man være der en gang i løpet av småbarnsårene☺️ Anonymkode: b21bd...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 10. mars 2023 #5 Del Skrevet 10. mars 2023 Absolutt verdt det i mine øyne. Kardemommeby er også flott og bo i men der er en del av husene så rart planlagt at man må sjekke hva man booker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal til dyreparken I Kristiansand i sommer med barna mine på 3 og 4 år. Tenkte først å bestille campinghytter i nærheten, men så ble jeg litt usikker. Ser jo at Abra Havn er dyrt, men er det verdt de ekstra pengene? Tenkte å bli der 2/3 netter. Anonymkode: d0645...4c4 Ja er helt klart verdt det 🙂 Anonymkode: 9249e...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal til dyreparken I Kristiansand i sommer med barna mine på 3 og 4 år. Tenkte først å bestille campinghytter i nærheten, men så ble jeg litt usikker. Ser jo at Abra Havn er dyrt, men er det verdt de ekstra pengene? Tenkte å bli der 2/3 netter. Anonymkode: d0645...4c4 Ja 🙂 Det var like gøy å være i Abrahavn som det var å være i Dyreparken, stas når skuta seiler inn om morgenen, kan spise frokost med karakterene, det er aktiviteter på ettermiddagen osv. Anonymkode: 29590...9a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Del Skrevet 12. mars 2023 Ja! Du bor i en sjørøverlandsby, det er superkult for store og små! Anonymkode: e52eb...9a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Del Skrevet 12. mars 2023 Absolutt verdt det! Anonymkode: 30c1e...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. mars 2023 #10 Del Skrevet 12. mars 2023 Ja. Vi betalte også blodpris for frokost, da fikk man en tur med skuta etterpå. Så slapp vi den syke køen i parken. Vi har også bodd i Juliusskogen eller hva det heter (det billigste alternativet), og så snek vi oss inn i Abra havn... 😇 Det var ikke helt planlagt, men de er jo ved siden av hverandre, og det er ingen fysisk sperre mellom. Faktisk snakker sønnen min mer om Juliusskogen, for de har sånn fint klatrenett de kan springe i over hyttene. Men noen netter i Abra havn er absolutt en fin opplevelse å ha med seg i løpet av livet, hvis man har barn som elsker Sabeltann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg sjekket prisene etter å ha lest denne tråden. Sannelig er jeg glad for at ingen av mine barn har brydd seg det døyt om Kaptein Sabeltann! Der er det noen som ler hele veien til banken. Anonymkode: 49122...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #12 Del Skrevet 14. mars 2023 jeg tenkte at det kunne vært gøy men når jeg sjekket priser, var det snakk om 4-5 tusen for en familie på 4, og var ikke det bare for en natt? Vi har familie som bor i en timers kjøretur fra dyreparken, så nei, for vår del er det ikke verdt det, vi overnatter heller der og kjører bort. Anonymkode: 6c709...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 14. mars 2023 #13 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg synes ikke det var noe stas å bo der, krydde av unger og musikken var i gang tidlig om morgenen. Men det er jo meg, de fleste synes det er stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 15. mars 2023 #14 Del Skrevet 15. mars 2023 13 hours ago, fru Alving said: Jeg synes ikke det var noe stas å bo der, krydde av unger og musikken var i gang tidlig om morgenen. Men det er jo meg, de fleste synes det er stas. Nå er det jo nettopp det som er greia da. Hvis man vil slippe unger og musikk vil jeg ikke på noen måte anbefale Dyreparken i juli. Og ja det er 4-5k natta eller noe i den leia men så bor man jo ikke der en uke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Del Skrevet 15. mars 2023 Vi har bodd der flere ganger, og synes det var verdt hver krone! Utrolig stemning når skuta kommer inn på morgenen. I tillegg er det flotte leiligheter! Anonymkode: cd5e6...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 15. mars 2023 #16 Del Skrevet 15. mars 2023 Var ikke så ille pris da vi var der, da var vi to familier som delte bolig. Hadde nok ikke vært villig til å betale 4000 for en natt for én familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #17 Del Skrevet 17. mars 2023 Vi bodde på Dyreparken camping eller hva det heter, rett ved Abra havn. Nodde i noen telt som sto på små flytebrygger i vannet. For oss var det absolutt verdt å betale disse tusenlappene ekstra, bare pga nærheten til dyreparken, stemningen når båten kom forbi, det å ha lett tilgang til mat, drikke, badetøy osv rett ved parken. Vi ruslet innom Abra havn på kvelden. Det ser veldig koselig ut, og jeg kan godt tenke meg at med barn i rett alder er det helt fantastisk å bo der, og absolutt verdt det. Da blir det slik at opplevelsen ikke slutter når man går ut inngangsporten til parken, men fortsetter hele døgnet. Anonymkode: 0a2db...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #18 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 16.07): jeg tenkte at det kunne vært gøy men når jeg sjekket priser, var det snakk om 4-5 tusen for en familie på 4, og var ikke det bare for en natt? Vi har familie som bor i en timers kjøretur fra dyreparken, så nei, for vår del er det ikke verdt det, vi overnatter heller der og kjører bort. Anonymkode: 6c709...e57 Den prisen er jo helt vill, spesielt for en tur med så små barn! Selv husker jeg ingenting fra jeg var tre, og knapt noe fra jeg var fire. Tror at jeg heller ville ha bodd ett annet sted, og reist frem og tilbake. Noen ganger tenker jeg at nordmenn har litt for mye penger. Evt. disponerer dem ganske dårlig 🙈 Anonymkode: 29831...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. mars 2023 #19 Del Skrevet 18. mars 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Den prisen er jo helt vill, spesielt for en tur med så små barn! Selv husker jeg ingenting fra jeg var tre, og knapt noe fra jeg var fire. Tror at jeg heller ville ha bodd ett annet sted, og reist frem og tilbake. Noen ganger tenker jeg at nordmenn har litt for mye penger. Evt. disponerer dem ganske dårlig 🙈 Anonymkode: 29831...1eb Nordmenn har mye penger, ingen tvil om det. Men det er jo bedre å bruke det på Abra havn enn å kjøpe seg store hytter (som ødelegger naturen) og svære biler (som også har store negative konsekvenser for miljø og klima, selv om det er elbiler). Abra havn er relativt uskyldig i forhold til mye annet nordmenn bruker pengene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #20 Del Skrevet 24. mars 2023 Om det er verdt det kommer litt an på hvor frelst barna er av kaptein Sabeltann, og om dette er penger dere har råd til å bruke. Selv husker jeg ikke så mye fra jeg var i Dyreparken som 4-5-åring annet enn at det pøste ned så jeg var klissvåt, deretter tisset jeg på meg pga jeg var klissvåt og det var kø på toaletter som var vanskelig å finne. Og så hadde jeg en lillebror på 2-3 år som var pottesur hele tiden, så vi fikk gjort svært lite. Både barn og vær er veldig uforutsigbart. Anonymkode: 9545f...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå