AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Hvor mye koster det? Jeg må betale alt selv , jeg er uføretrygdet og mottar ingen psykiatrisk helsehjelp nå . Hvis det har noe betydning om du får det dekket. Er det noen som vil anbefale en flink tannlege. Anonymkode: 0f5c3...fa8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Vil du ha anbefalinger må du nesten si hvilken region du bor i, såfremt du ikke er åpen for å reise langt? Jeg har ingen anbefalinger å gi selv, dessverre. Personlig tok jeg det via min faste tannlege som henviste meg videre til den tannlegespesialisten i byen som utfører den slags, så tilbake til min faste for å få ordnet resten. Det var langt fra det billigste alternativet, men for meg (som også er ufør) var det å reise til en klinikk et annet sted ikke et alternativ pga helsa. Anonymkode: dcb8b...a2c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 Jeg ble henvist til en spesialist via min tannlege. Jeg måtte ha 3 stk og det kostet meg 75 000 kr med arbeid, stifter, kroner osv. Jeg fikk det på avbetaling og betalte 8-10 000 kr pr måned for å få det kjapt unna. Jeg er også uføretrygdet, Anonymkode: bea18...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå