Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg skal ha en 6 pakning med kvikk lunsj, melkesjokolade plate, pose seigmenn, marshmallows, potetgull tenker jeg av godiser til påske. Hva skal du kjøpe da?

Anonymkode: 3a62f...71a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har styrt unna godteri en god stund nå, og kommer til å fortsette med det i påska også. Ikke at jeg er noe sunnhetsfreak altså, jeg bare sluttet med det og lever rimelig fint likevel.

Anonymkode: 27037...255

Skrevet

Lilla kartong, en til hver i husstanden, er kjøpt inn. Utover det tar vi det som det kommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Kolibristenger eller kolibriegg.

Anonymkode: 2c87b...e1f

AnonymBruker
Skrevet

251150441_Screenshot_20230310_200152_SamsungInternet.thumb.jpg.a417e8cda0f52732d50f343017b29075.jpg

Anonymkode: f019c...dd5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pleier alltid å kjøpe kvikklunsj, og legge det i skål med appelsin som en del av pynten.

Får påskeegg med smågodt fra jobb.

Men tradisjonen tro blir det vel mesteparten stående til nærmere sommeren, og så kastet. 

Anonymkode: 83695...160

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøper stort sett sjokoladekaniner fra Lindt, i ulike størrelser. I tillegg har vi litt påskemarsipan fra Nidar og KvikkLunsj.

Og oppå det får jeg påskeegg av mannen, og han av meg. Så det blir nok å kose seg med ❤️

Anonymkode: c94d1...0a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst på sjokoladeeggene med vaniljekrem fra Freia, men de koster over 50 kr, så kan ikke ta meg råd til det annet enn om prisen går ned.

Anonymkode: a08eb...241

Skrevet

Freia påskeegg, må ha det hvert år!

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel en flaske testalonga baby og noen poser Anthon berg egg 😅

Anonymkode: a6dfa...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Kolibriegg og Terrys appelsinsjokolade. 

Anonymkode: d8501...fea

AnonymBruker
Skrevet

I år blir det ikke noe godis på meg. Jeg er op slanker’n frem til jeg når 55 kilo.

Anonymkode: e579c...3f7

Skrevet

Påskeegg, men skal vente til de ikke koster ei halv månedslønn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Planlegger aldri sånt. Tar det jeg syns er godt og vil ha i øyeblikket. De lilla påskeeggene fra Fria er derimot selvsagt. Og de spises det MANGE av 😃

Anonymkode: 527b9...e44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid masse digg som sjefen kjøper inn på vaktrommet igjennom påsken. Masse smågodt, marsipan, kvikklunsj etc 😍

Anonymkode: 95ead...686

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Smågodt,Stratos og Solo super.

Anonymkode: 4dcb0...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...