AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Vi har vært i fast forhold i 10 år, han har en sønn og jeg har en datter. Det var slutt mellom oss i ett år fordi jeg ønsket det, og jeg er ennå litt usikker på oss to… men vi har møttes alene (uten sex siden jeg er ikke helt der igjen ennå..) og vi har møttes ofte sammen med ungene og dratt på dagsturer sammen alle fire. Han har aldri lagt skjul på han vil ting skal bli som før mellom oss. Han invitere oss med til foreldrene hans, men det er en stund siden vi har vært der nå. Han har aldri sluttet å gi meg kyss på kinnet eller vise han har følelser ennå. Uansett.. Jeg ble invitert med til Berlin i vinter, og det var i jobb sammenheng. Han har lov å ta med følge. Jeg takket Nei å bli med. Han spurte meg igjen denne uka om jeg vil bli med til Roma i sommer , dette er også i jobb sammenheng, og vi vil så klart få fri og oppleve litt inens vi er der. Jeg takket Ja å bli med denne gangen! I påske skal eks hans til syden sammen med sønnen deres, det visste vi allerede! I dag ringte hun imens han var hos meg og det var umulig å ikke overhøre samtalen fra stua. Han skal bli med eks sin og sønnen til syden i påske. OG jeg skal til Roma med han i juni. Er det ikke litt rart å reise på tur med eks sin og sønnen i en uke ? Og på tur med meg en måned etterpå? Det har vært slutt mellom han og eks siden 2010. Nå har det alltid pleid å være han og jeg som har reist på ferie med ungene sammen alltid før. Vi reiser på dagsturer med ungene ennå. Jeg og datteren min har blitt sett veldig ofte sammen med han og sønnen ute blant ukjente og kjente, og de aller fleste ser sikkert snart på oss som et gammelt ektepar. Hadde dere syns det var rart om han dere var sammen med dro på sydentur med eks sin + barn. 🤷♀️ De blir en familie på tur. Anonymkode: 72124...261
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Hvis jeg var han så hadde det vært måte på hvor lenge jeg gadd å vente på at du skulle finne ut om du ville satse eller ikke. Når du legger opp til at det skal være casual, så er det casual det blir, og da får du nesten finne deg i at han drar til syden med eks (som jeg antar at er en venn) og barnet deres. Hva forventer du egentlig - at han skal sitte på gjerdet og håpe at det blir han og deg i all fremtid? Anonymkode: f542a...b01 28 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Du sier jo nei til å reise med han hele tiden, bortsett fra den turen til Roma, så jeg skjønner godt at han takket ja til ferie med X og sønnen. Han synes sikkert det er hyggelig og reise med andre og ikke alltid reise bort alene. Dette har du lagt opp til selv. Anonymkode: 15c6d...3ec 17 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg var han så hadde det vært måte på hvor lenge jeg gadd å vente på at du skulle finne ut om du ville satse eller ikke. Når du legger opp til at det skal være casual, så er det casual det blir, og da får du nesten finne deg i at han drar til syden med eks (som jeg antar at er en venn) og barnet deres. Hva forventer du egentlig - at han skal sitte på gjerdet og håpe at det blir han og deg i all fremtid? Anonymkode: f542a...b01 Du tar feil! En av grunnene til jeg sa ja til å bli med han til Roma er fordi vi har begynt å finne ut av ting, og vi ville fått tid alene uten ungene. Jeg er ikke casual 😚 Anonymkode: 72124...261 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sier jo nei til å reise med han hele tiden, bortsett fra den turen til Roma, så jeg skjønner godt at han takket ja til ferie med X og sønnen. Han synes sikkert det er hyggelig og reise med andre og ikke alltid reise bort alene. Dette har du lagt opp til selv. Anonymkode: 15c6d...3ec Han takket ja å reise med hun og sønnennå i dag, etter at jeg sa ja å bli med han til Roma. Du må lese. Anonymkode: 72124...261
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han takket ja å reise med hun og sønnennå i dag, etter at jeg sa ja å bli med han til Roma. Du må lese. Anonymkode: 72124...261 Jeg har lest, å du kan ikke forvente at han venter på deg i all evighet. Det finnes nok grenser hos han også. Han har tydeligvis lyst til å finne på noe i påsken, men ikke alene. Du sier jo hele tiden nei til alle invitasjoner (bortsett fra Roma), så da takket selvsagt han ja til å reise med X og sønn. Hvem vet, kanskje finner de sammen igjen Anonymkode: 15c6d...3ec 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Skrevet 10. mars 2023 Jeg hadde ikke orket å hatt en type som reiser på ferie med sin x! Har prøvd… Anonymkode: 77a02...295 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke orket å hatt en type som reiser på ferie med sin x! Har prøvd… Anonymkode: 77a02...295 Nå har jo ts så å si dyttet han i favnen til X. Anonymkode: 15c6d...3ec 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #9 Skrevet 10. mars 2023 Du er jo også en ex så det er enda rarere at han reiser til Roma med deg som ikke er mor til hans barn om man følger din logikk. Anonymkode: 07f3f...1c6 12 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #10 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har jo ts så å si dyttet han i favnen til X. Anonymkode: 15c6d...3ec Ganske utrolig at hans x inviterte til syden i det hele tatt synes jeg. Anonymkode: 77a02...295 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #11 Skrevet 10. mars 2023 Hvor gammel er sønnen? Noen barn trenger å være med begge foreldrene sine sammen, hvis de savner det veldig. Er jo der for sønnen,ikke for å være sammen med ex? Og han kan helt ærlig ikke bruke opp livet sitt på å vente på deg. Hvis dere ikke er helt sammen enda, er han ikke forplikta til å sitte som en hund og vente på at du bestemmer deg om du vil være sammen med han! Anonymkode: 79243...4bb 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #12 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har lest, å du kan ikke forvente at han venter på deg i all evighet. Det finnes nok grenser hos han også. Han har tydeligvis lyst til å finne på noe i påsken, men ikke alene. Du sier jo hele tiden nei til alle invitasjoner (bortsett fra Roma), så da takket selvsagt han ja til å reise med X og sønn. Hvem vet, kanskje finner de sammen igjen Anonymkode: 15c6d...3ec Jeg syns bare det kanskje vil være litt rart. Og faktisk så har jeg spurt hvorfor de to ikke blir sammen igjen! Men han vil ikke. 🙂 Alle invitasjoner?? Oi, kan du være så vennlig å nevne noen flere invitasjoner jeg har takket nei til, enn Berlin? 😆😄 Anonymkode: 72124...261 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #13 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er jo også en ex så det er enda rarere at han reiser til Roma med deg som ikke er mor til hans barn om man følger din logikk. Anonymkode: 07f3f...1c6 Ja, det er rart uansett. Eks og eks, derfor jeg ikke fikk så lyst å være en av eksene hans på tur. Bedre han drar på tir med en eks! 😄 Anonymkode: 72124...261
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #14 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er sønnen? Noen barn trenger å være med begge foreldrene sine sammen, hvis de savner det veldig. Er jo der for sønnen,ikke for å være sammen med ex? Og han kan helt ærlig ikke bruke opp livet sitt på å vente på deg. Hvis dere ikke er helt sammen enda, er han ikke forplikta til å sitte som en hund og vente på at du bestemmer deg om du vil være sammen med han! Anonymkode: 79243...4bb De skilte seg i 2010, så sønnen trenger nok ikke begge foreldrene med seg på ferie😅BØR klare seg uten iallefall. Anonymkode: 77a02...295 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #15 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du tar feil! En av grunnene til jeg sa ja til å bli med han til Roma er fordi vi har begynt å finne ut av ting, og vi ville fått tid alene uten ungene. Jeg er ikke casual 😚 Anonymkode: 72124...261 Det er ikke slik jeg leser førsteinnlegget ditt. Anonymkode: f542a...b01 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #16 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor gammel er sønnen? Noen barn trenger å være med begge foreldrene sine sammen, hvis de savner det veldig. Er jo der for sønnen,ikke for å være sammen med ex? Og han kan helt ærlig ikke bruke opp livet sitt på å vente på deg. Hvis dere ikke er helt sammen enda, er han ikke forplikta til å sitte som en hund og vente på at du bestemmer deg om du vil være sammen med han! Anonymkode: 79243...4bb Sønnen er 13 år 1/2 Anonymkode: 72124...261
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De skilte seg i 2010, så sønnen trenger nok ikke begge foreldrene med seg på ferie😅BØR klare seg uten iallefall. Anonymkode: 77a02...295 Sønnen blir kjørt og hentet på skolen hver dag, han får ikke lov å kjøre buss, til og fra samværene engang. De er veldig overbeskyttende ovenfor sønnen deres. Anonymkode: 72124...261
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #18 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du tar feil! En av grunnene til jeg sa ja til å bli med han til Roma er fordi vi har begynt å finne ut av ting, og vi ville fått tid alene uten ungene. Jeg er ikke casual 😚 Anonymkode: 72124...261 Dere er jo ikke sammen en gang? - Det ble slutt - på ditt initiativ. - Deretter har dere tilbrakt litt tid sammen uten å ha sex - fordi du ikke vil. - Han vil at det skal bli som før mellom dere - du holder igjen. Du vil ikke ha han, men du holder han varm. Du kan ikke få i både pose og sekk. Enten får du bli sammen med han, eller så får du la han leve livet. Stakkars fyr. Anonymkode: f542a...b01 19 2
Eva-Lena Skrevet 10. mars 2023 #19 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vi har vært i fast forhold i 10 år, han har en sønn og jeg har en datter. Det var slutt mellom oss i ett år fordi jeg ønsket det, og jeg er ennå litt usikker på oss to… men vi har møttes alene (uten sex siden jeg er ikke helt der igjen ennå..) og vi har møttes ofte sammen med ungene og dratt på dagsturer sammen alle fire. Han har aldri lagt skjul på han vil ting skal bli som før mellom oss. Han invitere oss med til foreldrene hans, men det er en stund siden vi har vært der nå. Han har aldri sluttet å gi meg kyss på kinnet eller vise han har følelser ennå. Uansett.. Jeg ble invitert med til Berlin i vinter, og det var i jobb sammenheng. Han har lov å ta med følge. Jeg takket Nei å bli med. Han spurte meg igjen denne uka om jeg vil bli med til Roma i sommer , dette er også i jobb sammenheng, og vi vil så klart få fri og oppleve litt inens vi er der. Jeg takket Ja å bli med denne gangen! I påske skal eks hans til syden sammen med sønnen deres, det visste vi allerede! I dag ringte hun imens han var hos meg og det var umulig å ikke overhøre samtalen fra stua. Han skal bli med eks sin og sønnen til syden i påske. OG jeg skal til Roma med han i juni. Er det ikke litt rart å reise på tur med eks sin og sønnen i en uke ? Og på tur med meg en måned etterpå? Det har vært slutt mellom han og eks siden 2010. Nå har det alltid pleid å være han og jeg som har reist på ferie med ungene sammen alltid før. Vi reiser på dagsturer med ungene ennå. Jeg og datteren min har blitt sett veldig ofte sammen med han og sønnen ute blant ukjente og kjente, og de aller fleste ser sikkert snart på oss som et gammelt ektepar. Hadde dere syns det var rart om han dere var sammen med dro på sydentur med eks sin + barn. 🤷♀️ De blir en familie på tur. Anonymkode: 72124...261 Jeg synes det er mere rart at dere reiser på tur sammen. Dere har jo ikke barn sammen engang og du som ville ha slutt på forholdet i ett år. At han reiser med eksen som han har ett barn med er mer forståelig. Han høres ut som en svært tålmodig person som fremdeles vil ha med deg på tur. Du må vel snart kunne finne ut om du vil satse på han eller ikke? 11 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dere er jo ikke sammen en gang? - Det ble slutt - på ditt initiativ. - Deretter har dere tilbrakt litt tid sammen uten å ha sex - fordi du ikke vil. - Han vil at det skal bli som før mellom dere - du holder igjen. Du vil ikke ha han, men du holder han varm. Du kan ikke få i både pose og sekk. Enten får du bli sammen med han, eller så får du la han leve livet. Stakkars fyr. Anonymkode: f542a...b01 Ja det var slutt ett års tid i mellom oss, men så begynte vi å omgås igjen og sammen med ungene. Jeg var helt sikker, men det er han som ikke vil gi slipp på meg, og derfor har jeg vært usikker på hva jeg føler nå i etterkant. Jeg hadde masse følelser for han før, så det er ikke så uvanlig å bli usikker. Han går og sier til alle jeg er dama hans når jeg også har vært dønn ærlig med han fra starten av.. jeg holder han ikke på vent eller noe! Bare litt rart å dra på tur med han når jeg vet han skal på tur med to eks istedenfor en eks. 😂 Og ja, jeg var inne på tanken å gi det en sjanse til når jeg takket ja til turen i juni, og se hvordan det ville gå oss to borte fra hverdagen og ungene. Men det krasjer litt hvis han skal på tur med eks og meg. Da kan han like så greit dra med hun og sønnen. Anonymkode: 72124...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå