Den anonyme Skrevet 10. mars 2023 #1 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Nå har jeg lest gjennom X antall tråder her inne, og jeg er fullstendig satt ut 🤯 Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at det i 85% blir lagt igjen kommentarer som går helt på tvers av det TS skriver i HI. En overskrift kan for eksempel være: "mannen min er utro mot meg.. og vipps så fylles kommentarfeltet opp med "du er en dårlig mor som utsetter barnet ditt for sånne rasistiske holdninger" WHAT? Det kommer sjeldent produktive svar, og de svarene som kommer er stort sett et digert bevis på at vedkommende som svarer enten har null empati i kroppen, eller ikke har lest mer en annenhver linje i HI! Og nå, før dere begynner å kommentere om hvorfor mannen min er utro mot meg, at jeg ber om vipps fra vilt fremmede mennesker på KG, eller at jeg er en dårlig mor med rasistiske naboer: LES INNLEGGET EN GANG TIL! Jeeze! Endret 10. mars 2023 av Den anonyme 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Del Skrevet 10. mars 2023 Velkommen til KG… Anonymkode: 07696...0b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg gidder aldri å lese HI når det første som møter meg er en vegg av tekst uten avsnitt. Jeg går som regel ganske kjapt ut av tråden da. Anonymkode: 8fd29...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gidder aldri å lese HI når det første som møter meg er en vegg av tekst uten avsnitt. Jeg går som regel ganske kjapt ut av tråden da. Anonymkode: 8fd29...5c9 Men å kommentere det først tar du deg tid til? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg liker også pølse i lompe. Anonymkode: 1c4f0...598 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 10. mars 2023 #6 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg observerer også at det skorter stort på leseforståelse hos mange, men tenker det er et åpent diskusjonsforum og da må vi være overbærende med brukere som ikke evner å forstå essensen i et innlegg. Vi kan svare med saklighet, og hvis det er for ille, svare med velbegrunnet korreksjon. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Del Skrevet 10. mars 2023 Den anonyme skrev (Akkurat nå): Men å kommentere det først tar du deg tid til? Vanligvis ikke... Anonymkode: 8fd29...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Del Skrevet 10. mars 2023 Handler dette innlegget om hårete mus? 🍆 Anonymkode: 36a72...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Handler dette innlegget om hårete mus? 🍆 Anonymkode: 36a72...3a5 Ja, det var akkurat det jeg håpet at noen skulle forstå 🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 11. mars 2023 #10 Del Skrevet 11. mars 2023 Den anonyme skrev (20 timer siden): Nå har jeg lest gjennom X antall tråder her inne, og jeg er fullstendig satt ut 🤯 Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at det i 85% blir lagt igjen kommentarer som går helt på tvers av det TS skriver i HI. En overskrift kan for eksempel være: "mannen min er utro mot meg.. og vipps så fylles kommentarfeltet opp med "du er en dårlig mor som utsetter barnet ditt for sånne rasistiske holdninger" WHAT? Det kommer sjeldent produktive svar, og de svarene som kommer er stort sett et digert bevis på at vedkommende som svarer enten har null empati i kroppen, eller ikke har lest mer en annenhver linje i HI! Og nå, før dere begynner å kommentere om hvorfor mannen min er utro mot meg, at jeg ber om vipps fra vilt fremmede mennesker på KG, eller at jeg er en dårlig mor med rasistiske naboer: LES INNLEGGET EN GANG TIL! Jeeze! Jeg har stusset på mye av det samme. Den siste tiden har jeg lagt merke til overskrifter og åpningsinnlegg som ser ut som de er oversatt med google translate fra 1999 i fylla og som gir lite mening, men der det likevel renner inn med svar. I slike tilfeller er jeg usikker på om det er boter som sitter og prater med hverandre eller folk som ser sitt snitt til å skrive om noe de har på hjertet, for ikke bare kan det være på tvers av åpningsinnlegget, men hva åpningsinnlegget vil frem til er uklart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #11 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg liker også pølse i lompe. Anonymkode: 1c4f0...598 Så ekkelt. Håper ikke du serverer det til middag. Barna dine blir overvektige og dessuten kommer folk til å tenke at du er harry. Anonymkode: 8c7bb...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #12 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så ekkelt. Håper ikke du serverer det til middag. Barna dine blir overvektige og dessuten kommer folk til å tenke at du er harry. Anonymkode: 8c7bb...987 Har du fordommer mot Harry? Rasist! Anonymkode: 85fd1...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 11. mars 2023 #13 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg leser alltid det Ts skriver, før jeg eventuelt svarer. Men jeg leser ikke alltid alle svarene dersom de er mange. Jeg leser selvsagt mye mer enn hva jeg kommenterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 11. mars 2023 #14 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg tror at mange er på slike nettforum for rive av seg dårlige følelser, og at det er temmelig tilfeldig hvilken tråd gørra deres havner i. Mange tenner jo også på å være slemme eller ekle, og de slår seg ekstra mye løs der profiler kan være anonyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 11. mars 2023 #15 Del Skrevet 11. mars 2023 Legger til at hvis Ts skriver veldig mye, så orker jeg ikke lese alt. Kommenterer da selvsagt ikke. Kom på det fordi jeg akkurat begynte lese noe som var på 46 linjer. Vanligvis teller jeg ikke, men gjorde det nå, for jeg kom til å tenke på denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #16 Del Skrevet 11. mars 2023 Ja, dette er fryktelig irriterende. Det er sånn i konkrete tråder og som "Noen som har tips til andre steder å dra enn Namskogan, er lei" i overskriften, men folk svarer likevel "Vi pleier å dra til Namsskogan hvert år, det bør du prøve" Folk er mer opptatt av å svare, enn å lese. Anonymkode: 6dd03...6a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så ekkelt. Håper ikke du serverer det til middag. Barna dine blir overvektige og dessuten kommer folk til å tenke at du er harry. Anonymkode: 8c7bb...987 Er ikke Harry en svenske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå