Gå til innhold

Har folk sluttet å bli voksne? Er de flest voksne i 30-årene egentlig bare fjortiser i voksenkropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er selv i 30-årene og føler at folk egentlig er ”eldre fjortiser”. 

Anonymkode: a8f68...466

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da mener du? 

Anonymkode: 452d5...74f

AnonymBruker
Skrevet

Det ble vell bevist av en psykolog at kvinners hjerne sluttet å utvikle seg etter 16 år, så ja det stemmer. 30- åringene er bare fjortisser i en eldre kropp.

Anonymkode: 8f1ef...9a8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ble vell bevist av en psykolog at kvinners hjerne sluttet å utvikle seg etter 16 år, så ja det stemmer. 30- åringene er bare fjortisser i en eldre kropp.

Anonymkode: 8f1ef...9a8

Nå må du lese en bok til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Merker det selv som voksen. Verst er mange menn i 40-50 årene, minner meg om usikre guttunger. 

Anonymkode: 564f6...16d

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i alle fall ikke voksen, fikk aldri med meg åssen man blir det og dessuten så har jeg heller ikke noe lyst.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9daae...bb7

Skrevet

Det er i hvert fall mye dårlig oppførsel blant de som er 30+ og som egentlig skulle vært voksne.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det i stor grad er omstendigheter og omgivelser, særlig forpliktelser og ansvar, som utvikler oss, så at en i en tid med fokus på seg selv, selvrealisering og der færre forplikter seg ovenfor familie virker det naturlig at en blir "voksne" senere og at flere ikke blir det, på godt og vondt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man blir voksen selv (aldersmessig) innser man at det egentlig aldri er noen som blir «voksne». Vi er alle bare folk, og den oppfatningen man har av hva en voksen er har man med seg fra man er barn - og den oppfatningen stemmer jo ikke nødvendigvis med virkeligheten. 

Anonymkode: 53e21...855

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...