AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Kan dette anbefales mot f.eks rynker og arr etter kviser? Hvor mange behandlinger vil man vanligvis trenge? Anonymkode: d2035...be5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Det er noen som påstår det øker produksjon av kollagen fordi det skader huden ved å lage mikrohull og huden dermed må heale seg selv, men en del påstår også at gjentakende mikroneedling ødelegger kollagen produksjonen. Man kan finne gode før og etter bilder av suksessfull behandling på nett, men det er kun fra de som selger behandlingene såvidt jeg har funnet. Jeg har tatt microneedling fire ganger i salong og så ingen bedring, tvert i mot fikk jeg hull rundt om kring i huden som ikke er borte selv fem år senere. Anonymkode: 9830f...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Personlig tror jeg ikke mikroneedling er bra i seg selv men at om man bruker veldig effektive hudserumer under og etter behandlingen at disse serumene kan gi en effekt Anonymkode: 9830f...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 En behandler ville aldri lagt ut bilder av behandlinger som gikk dårlig så bildene kan være behandlers eneste suksessfulle pasient for alt hva vi vet. Eller en annens pasient. Feks kan man bruke en slankekrem kjøpt på wish for 100 kr og gå fra direkte fet til slank med flat mage på en måned ifølge før og etter bildene.... Anonymkode: 69084...09f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Så det er bare bortkastede penger?😟 ts Anonymkode: d2035...be5
kankankan Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 Jeg ville ikke turt å påføre huden skade med vilje. Arrdannelse gjør vanligvis slik at elastisiteten blir borte, hvorfor skulle microneedling egentlig føre til et annet resultat? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 kankankan skrev (7 timer siden): Jeg ville ikke turt å påføre huden skade med vilje. Arrdannelse gjør vanligvis slik at elastisiteten blir borte, hvorfor skulle microneedling egentlig føre til et annet resultat? Ja det er forsåvidt logisk. Anonymkode: d2035...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå