GÃ¥ til innhold

Han virker usikker eller opptatt😬

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chattet med en mann i litt over en uke nå. Matchet på tinder, jeg er 25 år. Og han er 44, han har barn.

Men usikker om han er singel. Vi skulle egentlig møtes denne tirsdagen; men så hørte jeg ikke loe fra han. Deretter sa han: jeg er ledig lørdag kveld, idag skreiv jeg melding tidligere idag for 3 timer siden, hvor og når vi skal møtes imorgen kveld. Han har bare åpnet meldingen og ikke svart. Det har vært sånn flere ganger at han ikke  svart med en gang men etter flere timer. Men han har sendt seksuelle meldinger på snap, om at jeg er sexy. Og at han liker å være dominerende i sengen. Han sa også: du tiltrekker meg ganske, så deg må jeg møte. Syns det bare er stas å møte ei som deg. Han er ofte veldig opptatt om kvelden, han sier han er med barna. F.eks sist uke sa han: har barna hele helga, men når  jeg spurte han denne uka så sa han: har barna hver eneste dag. Så litt mye skurrer

Men nå tror jeg jo at han faktisk er gift.... og har kone hjemme. For meg er  han ganske gammel, men er det at jeg har møtt han før på skolen min, da ulike firmaer hadde stand, sånn jobbmessig. Så var han hyggelig og smart.

Anonymkode: a336e...122

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hans sivilstatus så håper jeg du skjønner at han bare er ute etter en ting. 

Anonymkode: dde84...1e4

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om han kanskje er i forhold ja. Sjansen for det er også høyere siden han går etter folk som er så mye yngre enn ham. De aller fleste 44-åringer med gode holdninger går ikke etter 25-åringer.

Selv jeg som er mann på 38 får litt ugne vibber av å skulle date en 25-åring, ville følt meg sketchy. De menn jeg kjenner som er veldig interessert i mye mye yngre folk er ikke menn jeg ville ha anbefalt noen å involvere seg med.

Anonymkode: 64ae4...754

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Drit i den gamle gubben der. Han vil bare ha deg som en seksuell fantasi og utnytte deg 

Anonymkode: c5a27...a0a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Går ut i fra at du kun er ute etter sex, TS, som satser på det der. Du kan få deg noe langt kjappere om du vil. Gå videre til neste

Anonymkode: 06862...d40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barna hans er vel eldre enn deg så sier seg selv at dette er upassende. Kanskje han har et fnugg av fornuft siden han ikke vil møtes. Møter han deg så burde du avlyse. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Uansett hans sivilstatus så håper jeg du skjønner at han bare er ute etter en ting. 

Og hva er galt med det? 

Det mest alarmerende er jo at hun som 25-åring henvender seg til kvinneguiden for hjelp. Det tyder jo på manglende sosiale evner. 

Anonymkode: 0fde7...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hva er galt med det? 

Det mest alarmerende er jo at hun som 25-åring henvender seg til kvinneguiden for hjelp. Det tyder jo på manglende sosiale evner. 

Og hva er galt med at en 25 åring henvender seg her?? Er det sånn at det ikke er tillatt at man kan søke råd her inne på KG, eller er det bare 16 åringer eller 40 åringer som kan henvende seg her. Du tror du eier kvinneguiden, og skal bestemme hva folk her inne skal skrive.  Slutt å vær så troll. Hilsen TS

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva er galt med det? 

Helt klart en mann her ja,som også kunne tenke seg en 25 åring 😅 Noe bitter gjerne?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Og hva er galt med det? 

Ser på dette som en veldig kvinnefiendtlig og farlig kommentar. At kvinner har et fellesskap og har mulighet til å få innspill fra andre kvinner er veldig viktig og utelukkende positivt. De eneste som prøver å motvirke dette er menn som isolerer kvinner for å ha makt og kontroll over de, og for å for eksempel groome de til å tro at det er normalt at menn på 40 pluss utnytter unge jenter seksuelt er noe som skal godtas. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Barna hans er vel eldre enn deg så sier seg selv at dette er upassende. Kanskje han har et fnugg av fornuft siden han ikke vil møtes. Møter han deg så burde du avlyse. 

Vet ikke med han her, men min mann på 45 har barn på 7, 11 og 14. Kan ikke se for meg at barna er eldre enn ts😅 men enig i det folk sier om at det er en dårlig idé 

Anonymkode: 0cf91...36e

AnonymBruker
Skrevet

Du er 25 år, du trenger da ikke å involvere deg med en mann som er så mye eldre, har flere barn, og antagelig er gift! Det er ganske lett å sjekke om han er gift eller samboer. Finn ham på Opplysningen og se hvilke som bor på adressen. Da får du sikkert opp navnet på konen hans. Da er han i tilfelle helt lavmål.

Han vil kun ligge med deg, hadde han vært single og interessert ville han hatt tid.

Anonymkode: ebf52...0e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ghosta deg... 

Anonymkode: 6b432...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har chattet med en mann i litt over en uke nå. Matchet på tinder, jeg er 25 år. Og han er 44, han har barn.

Men usikker om han er singel. Vi skulle egentlig møtes denne tirsdagen; men så hørte jeg ikke loe fra han. Deretter sa han: jeg er ledig lørdag kveld, idag skreiv jeg melding tidligere idag for 3 timer siden, hvor og når vi skal møtes imorgen kveld. Han har bare åpnet meldingen og ikke svart. Det har vært sånn flere ganger at han ikke  svart med en gang men etter flere timer. Men han har sendt seksuelle meldinger på snap, om at jeg er sexy. Og at han liker å være dominerende i sengen. Han sa også: du tiltrekker meg ganske, så deg må jeg møte. Syns det bare er stas å møte ei som deg. Han er ofte veldig opptatt om kvelden, han sier han er med barna. F.eks sist uke sa han: har barna hele helga, men når  jeg spurte han denne uka så sa han: har barna hver eneste dag. Så litt mye skurrer

Men nå tror jeg jo at han faktisk er gift.... og har kone hjemme. For meg er  han ganske gammel, men er det at jeg har møtt han før på skolen min, da ulike firmaer hadde stand, sånn jobbmessig. Så var han hyggelig og smart.

Google ham. Om du ikke har navnet hans, ikke møt ham er mitt råd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og hva er galt med det? 

Sier jeg at det er noe galt med det? 

Skrevet

Ts, han er ute etter en ting.

Skrevet
Helene1982 skrev (17 timer siden):

Google ham. Om du ikke har navnet hans, ikke møt ham er mitt råd.

Har du navnet så google og på 1881...der kan du se om det bor flere på adressen. Finn ut mest mulig ut fra den infoen du har. Det er lurt. Har du tlf nr kan du sjekke ut det og. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Har du navnet så google og på 1881...der kan du se om det bor flere på adressen. Finn ut mest mulig ut fra den infoen du har. Det er lurt. Har du tlf nr kan du sjekke ut det og. 

Facebook og instagram. har kan kone, har han blitt taget en eller annen gang. Hvor mange bor på andressen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...