Gå til innhold

Rimelig at mannen blir sur om jeg ikke tar tlf emd en gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er i pappaperm, jeg hører ikke altid tlf og noen ganger kan det gå litt tid, om det eks går 15 min så blir han sur for at jeg ikke svarer med en gang. 

Er det rimelig å kunne forvente det?

Anonymkode: 4976e...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er du ikke på jobb? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man er ikke alltid tilgjengelig.

Anonymkode: 41af2...7a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er du ikke på jobb da?

Selv har jeg ikke telefon på meg på jobb.

Anonymkode: 4a03e...46c

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er han ellers? Og før barn? 

I stedet for å lage tråder om "er han rimelig", noe de fleste selvfølgelig vil svare "Nei" på, hva med å forsøke å forstå mannen din? 

Er det redsel/usikkerhet som ligger bak? Vil han egentlig ikke gå hjemme, og bruker dette som hersketeknikk? Fødselsdepresjon? 

Snakk sammen. 

Anonymkode: eda7d...eac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det han ringer deg for? Er det for å få vite hvor du har lagt livsnødvendig medisin til barnet? Eller er det bare for å spørre om du kan kjøpe salami på hjemveien? 

Anonymkode: c9719...3d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er det han ringer deg for? Er det for å få vite hvor du har lagt livsnødvendig medisin til barnet? Eller er det bare for å spørre om du kan kjøpe salami på hjemveien? 

Anonymkode: c9719...3d1

Han mener det er prinsippet, at jeg skal svare fort tilfelle det er noe alvorlig en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Er på jobb jo, eller andre steder. Han mener det samme. 

Tror han er usikker/redd for at det skal skje noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han mener det er prinsippet, at jeg skal svare fort tilfelle det er noe alvorlig en gang. 

Du svarer ikke på det jeg spør om;

Er det en ny situasjon?

Har du forsøkt å forstå hvorfor han mener dette? 

Om min fantastiske, tålmodige og omtenksomme mann, hadde begynt slik. Så ville jeg ikke tenkt annet enn at det lå noe annet bak. Og så ville vi pratet ut om det, og møtt hverandre på en måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei han er urimelig og høres kontrollerende og aggressiv ut

Anonymkode: 310f1...99a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du svarer ikke på det jeg spør om;

Er det en ny situasjon?

Har du forsøkt å forstå hvorfor han mener dette? 

Om min fantastiske, tålmodige og omtenksomme mann, hadde begynt slik. Så ville jeg ikke tenkt annet enn at det lå noe annet bak. Og så ville vi pratet ut om det, og møtt hverandre på en måte. 

Må legge til;

Vi har travle jobber, ofte vi ikke prioriterer å svare hverandre da det er uheldig å gå ut av møter.

Vår regel; ringer man to ganger på rad, da er det viktig, og man skal prioritere å ta den telefonen.

Så ringer han kun en gang så utsetter jeg ofte å ringe på igjen, selv om jeg bare er til lunsj, eller noe annet jeg i teorien kunne ha avbrutt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit om du ikke tar telefonen med en gang. Hvis noe er livsviktig, kan han sende en sms når du ikke har svart tlf

Anonymkode: 2db13...139

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du folk vil svare på et slikt spørsmål? Bekreftelse fra fremmede vil vel ikke hjelpe deg? 

Anonymkode: 437db...023

Skrevet

Jeg har en jobb hvor jeg kjører bil og har kundekotakt. Når jeg er i kontakt med kundene, så ligger telefonen inni førerhuset av bilen. Jeg svarer ikke på den når jeg er ute med kunder, fordi de fortjener å få min oppmerksomhet, men også fordi det er sånn jeg tjener til livets opphold. Jeg er avhengig av å gjøre det godt. 

Men, når jeg kommer inn i bilen igjen, så spiller bilen av sanger fra spotyfi for å gi beskjed om at noen har ringt meg mens jeg var vekke. Dermed kan jeg gjallefall sjekke opp i hvem som har ringt meg. Har jeg tid, så ringer jeg tilbake. Har en 2 åring, og barnet og mannen er som oftest hjemme når jeg er på jobb. Vi har det sånn at hviis det ringes 2 ganger etter hverandre innenfor veldig kort tid, så svarer vi. Hvis jeg har 2 ubesvarte anrop fra ham etter å ha vært ute med kunder, så rtinger jeg opp igjen med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er rimelig. Du må kunne forvente at mannen klarer ansvaret selv når han er hjemme med barnet. Jeg kommuniserer ikke med mannen i løpet av en arbeidsdag. Skjer det noe alvorlig, må han ringe kontoret, så blir jeg ropt opp. Andre ting sender han sms om, så svarer jeg når arbeidsdagen er slutt.

Anonymkode: c809c...541

AnonymBruker
Skrevet

Mann som er litt gal, eller? Hm. :klo:

Anonymkode: e9406...feb

AnonymBruker
Skrevet

Har han vært sånn før? Er dette det første barnet deres? For om dette er uvanlig for han, framstår det som at han kanskje er usikker på situasjonen. Snakk med han om hva som ligger bak. 

Anonymkode: 4ec5f...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...