Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på besøk hos kjæresten min i går, og så at den ene genseren hans hadde masse lange, svarte hår på seg. 

jeg spurte han om dem og han sa det kunne være niesen hans eller noen andre i hans nære familie for noen uker siden, men han er svært renslig og vasker klær ofte. Han samlet dem sammen og det var MYE, og kastet dem i søppla. Han lo litt nervøst og sa "hehe neida jeg dater masse andre damer som gnir seg på genseren min". Vet ikke helt hva jeg skal tro, kjenner det plager meg for det var ganske mye til å være et og annet hår som dukker opp.  

Sa ikke noe mer, men klarer ikke legge det vekk. Hva tenker dere?

Anonymkode: ac155...cf0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ha sittet i en sofa eller en stol som har masse hår fra ett kvinnfolk på seg.

Venninnen min fant mine hår i trusen hennes. Nei, har ikke vært nedi trusa hennes. 

BARE Å PUSTE ROLIG. SLAPP AV. 

Anonymkode: be108...6d0

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

HE

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe nå lo jeg godt :D men dette var nær hetten hans og på brystet, der jeg føler noen må ha vært ganske nær for at det skal være så mye hår nettopp der. 

Gjest Middelmådig
Skrevet

Garantert en kvinne som har lånt genseren. En kvinne med langt mørkt hår. Man får ikke så mye hår på genseren sin av at andre koser med deg. Stol på meg. Jeg vet hvordan langt hår oppfører seg. Det har jeg hatt i 30 år. 
sjekk i sengen også. Der etterlater man seg hår ved sex eller soving. (Om han ikke har vasket det rett etterpå)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Middelmådig said:

Garantert en kvinne som har lånt genseren. En kvinne med langt mørkt hår. Man får ikke så mye hår på genseren sin av at andre koser med deg. Stol på meg. Jeg vet hvordan langt hår oppfører seg. Det har jeg hatt i 30 år. 
sjekk i sengen også. Der etterlater man seg hår ved sex eller soving. (Om han ikke har vasket det rett etterpå)

Det var dette jeg tenkte også, at en annen dame hadde lånt den og han tør ikke si det, for han ble helt rød i ansiktet og nervøs. Så mye hår kommer ikke av at det bare sprer seg for det var ganske sentrert, 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lange hår var en av de tidligere tegnene jeg fant på eksens notoriske utroskap, så jeg hadde blitt på vakt nå om jeg var deg. Bedt om å få se på telefonen hans f eks og hvis han ble opprørt og prøvde å unndra seg det så har du svaret der. 

Anonymkode: 612d1...50b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fant lange svarte hår i trusa mi, ingen anelse  hvordan dem havnet der, ikke noen damer som hadde vært der kan man si 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedratt i to forhold, og hadde hatt mine tvil hadde jeg vært deg.

Sorry to say..

Anonymkode: d2ac3...11b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt hår og folk finner håret mitt overalt etter de har vært på besøk hos meg(jeg vasker og rydder til enhver tid, men røyter masse) typen finner håret mitt ned i boxeren sin titt og ofte selv når vi ikke har hatt noe form for seksuell kontakt på en stund..🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d3d64...e3e

Skrevet

Har funnet hår etter eks dama 1 år etter.. Ingen andre damer som det kunne være fra. Hår er ikke så lett å bli kvitt, selv om man rengjør, vasker osv. Det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...