AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Min bestekompis i 10 år droppa plutselig bomba om at han dater eksflammen min. jeg og eksflammen holdt på i 3 år, men definerte oss aldri som kjærester. Jeg har hatt veldig, VELDIG, god relasjon til begge to. Han bor langt unna og hun bor her, i nærheten av meg. Kan vel strengt tatt si at jeg også er en av hennes beste venner... Begge har holdt dette skjult for meg og nå, plutselig, ville de komme på besøk hjem til meg. I løpet av 4 mnd har han vært hjemme to ganger, men aldri hatt tid til å møte meg. Jeg innser jo nå hva tiden har gått til og jeg føler meg på en måte litt tråkka på, av begge to egentlig. Sitter med en liten følelse av at jeg ikke orker noe besøk, men er redd for å virke sær eller sjalu. Jeg er ikke sjalu, men skuffa over at noe sånt ble holdt skjult. Klagetråd. Anonymkode: 053fd...129
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Du har all rett til å føle deg skuffet❤️ Jeg var i samme situasjon som deg. Min nære venninne ble sammen med min x gjenom mange år. For meg hjalp det å trekke meg unna, slettet dem begge på alt av sosiale media - nå har vi barn sammen, så kontakt måtte vi ha, men jeg forholdte meg til minimum der også. Tillat deg selv å kjenne på følelsene dine, det blir lettere med tiden❤️ Anonymkode: 1e456...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå