stan Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Noen i nær familie har fått seg katter. Vi pleier å dra på ferie sammen, oftest på et hotell. Men med katter er det ikke like attraktivt. Forslag, erfaringer eller ideer?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Tar katta mi med. Mange Airbnb-leiligheter en kan ha med dyr. Anonymkode: bf4fc...bf2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Til hvordan dere skal feriere sammen, med katter? Vi har leid hytte, eller lånt av familie. Kattene får bo på soverommet vårt da venner/familie ikke klarer dette med dører/vinduer (og det forventer vi heller ikke av dem), og heller ta seg en rusletur i huset et-par ganger om dagen, under middag når vi følger med, og slikt. Enkelte hoteller godtar kjæledyr. Men jeg stoler ikke på dem, da noen plutselig låser seg inn på rommet for å fikse noe, og kattene kan stikke ut. Ellers har jeg en lang rekke tips til reise og utstyr, men det er nok av større interesse for din familie enn deg 😅 Anonymkode: bce27...08d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Ja på reise i Norge da altså he he Anonymkode: bf4fc...bf2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 I Norge mener du? Det er mulig å ta med pus på hotell i Norge, på de hotell som har egne rom for de med dyr. Ellers så er jo AirBnb et alternativ, det hadde jeg sist med katt. Et hus med hage, så pus kunne gå en tur i hagen i bånd. Anonymkode: 44235...d45
Gjest Ramona1970 Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 Kan de ikke få kattepass? Det finnes folk som tilbyr å komme hjem og mate kattene på finn.no.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #7 Skrevet 10. mars 2023 Bedre for kattene med kattepass hjemme mens eiere er på ferie. Anonymkode: e9d6e...241 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Skrevet 10. mars 2023 Har de naboer som kan passe kattene er det best. Jeg passer naboens katt når hun er bortreist for den hater å kjøre bil og har det best i sine vante omgivelser. Jeg pleier å ha katten hos meg, da. Anonymkode: 2c313...a24
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #9 Skrevet 11. mars 2023 Antar at de har reisevante katter når de ønsker å ta de med. Mine har ingenting imot å bli med. De slapper av i buret, og når de er på et nytt sted er det halen opp og ut for å utforske med en gang. Er riktignok innekatter. Utekatter er vel jevnt over mer stedsbundet. Anonymkode: bce27...08d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #10 Skrevet 11. mars 2023 Mine katter er reisevante så de tar jeg bare med. Har hatt se med på både hoteller og hytter som tillater katter. Anonymkode: 4cad7...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå