Gå til innhold

Reisedokumenter (reisebevis, transfer m.m.) Printe ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver dere ut reisedokumentene eller holder det med å ha dokumentene på e-post? 

Og et dumt spørsmål om bagasje, må en printe ut bagasje lapper selv på Gardemoen eller kan de gjøre det ved innsjekk. ? De gangene Jeg har reist så har jeg gjort det selv, men er usikker på om de gjør det, slipper det gjerne.

Anonymkode: 98b55...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å skrive ut alle reisedokumenter, samt kopier av pass o.l. i to eksemplarer og har i hver vår håndbagasje. 

Tror aldri vi har fått bruk for det, men det er jo også ment som en backup. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hvor jeg skal reise.

I Europa tar jeg sjeldent med noe som helst. Bare telefonen.

Anonymkode: 3629c...07c

AnonymBruker
Skrevet

Pleide printe alt før pandemien, man vet aldri når mobilen klikker på feil tidspunkt. Men under pandemien hadde jeg ikke tilgang på printer, og vente meg gradvis til å ha alt digitalt. Nå har jeg dessuten to mobiler, så da er sjansen for at noe går galt vesentlig mindre. Synes likevel fortsatt det er enklere med papir, så hadde printet om jeg kunne. Men ikke verdt bryet å kjøpe ny printer. 

Anonymkode: ddc18...d7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 14.09):

Skriver dere ut reisedokumentene eller holder det med å ha dokumentene på e-post? 

Og et dumt spørsmål om bagasje, må en printe ut bagasje lapper selv på Gardemoen eller kan de gjøre det ved innsjekk. ? De gangene Jeg har reist så har jeg gjort det selv, men er usikker på om de gjør det, slipper det gjerne.

Anonymkode: 98b55...3cd

På Gardermoen får du bagasjelapper ved innsjekk - i automater.

Anonymkode: bb75f...f6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i grunn tatt sjansen på at mobilen skal holde mål. Som en backup har jeg stort sett alltid med meg laptopen og har det nødvendige også der.

Anonymkode: fc374...065

AnonymBruker
Skrevet

Ja har alltid en printet versjon. 

Anonymkode: 5a3c0...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Skriver alltid ut alle dokumenter ifm reise og opphold. Har også kopi av pass, visa og kredittkort. 

Oppbevares atskilt fra mobil og visa.

Pass og kredittkort er atskilt fra mobil og visa. 

I tilfelle mobil og visa blir stjålet så har jeg alltid kredittkort og pass pluss utskriften av reisedokumentene. 

Anonymkode: 48916...3d0

Skrevet

Covid-sertifikat og evt elektroniske visum printer jeg hvis mulig. Noe annet har jeg ikke printet på 10+ år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...