Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Kommer ikke babyklær på salg? Har bare funnet klær fra str. 1 år og oppover på salget.. Kun noen få bodyer i små størrelser på salg, og de var ikke satt ned mer enn ca. 10 kr, så da er det ikke mye vits i. har vært på Cubus, Lindex, Kappahl og H&M, men ingen hadde noe særlig, i alle fall ikke til gutter.
Chiquita Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Sjelden at babyklær er på salg ja - i allefall som jeg har sett. Kanskje når sommeren kommer og vinterklærne skal ut - jeg er ikke sikker. babyer bruker jo ofte "like" klær både sommer og vinter, så de er ikke like mye sesongbetont som klær for eldre barn
Arwen Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Dessuten selges merkelig nok babytøy utrolig fort ut når det settes ned. Er vel den eneste avdelingen som aldri har gamle varer på lager i noen av de butikkene jeg har jobbet i.
kitty Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 Det hender jeg har funnet en del på Kappahl og Lindex, men det er lite. Gutter er det jo sjelden noe til, mens jeg syns at det virker mye mer til jenter...det er vel flere gutter .. Kom på at jeg har funnet en del på H&M også.
Trill Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 På "vår" Cubus butikk blir alt av baby-tøy satt ned. Først 30% -50%- så har dei eit finalesalg der det er halv pris av salgsprisen. Eg har ofte handla baby-klè på salg vertfall.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 På "vår" Cubus butikk blir alt av baby-tøy satt ned. Først 30% -50%- så har dei eit finalesalg der det er halv pris av salgsprisen. Eg har ofte handla baby-klè på salg vertfall. ← Hvor er dette?
*Heidi* Skrevet 28. desember 2005 #7 Skrevet 28. desember 2005 De sa det på cubusen ved oss oxo, at det kom til å komme på salg til neste uke..
Arwen Skrevet 29. desember 2005 #8 Skrevet 29. desember 2005 Alt gammelt kommer på salg neste uke ja, men er ikke mye igjen, og det som er går fort. Har allerede kommet endel vårvarer, og de settes naturlig nok ikke ned.
Gjest Fru Medister Skrevet 29. desember 2005 #9 Skrevet 29. desember 2005 Jeg synes ikke det har vært vanskelig å finne babyklær på salg verken hos kjedene eller i andre butikker. Men det irriterer meg litt at det er så mye mer å velge mellom til jenter enn til gutter.
Gjest Pecado Skrevet 29. desember 2005 #10 Skrevet 29. desember 2005 H&M her pleier å ha salg. Setter ned 70% og sånn.
Gjest Emera Skrevet 29. desember 2005 #11 Skrevet 29. desember 2005 Gikk i byen sammen med en venninne for et par dager siden. Hun hadde planer om å kjøpe bodyer på salg til sin lille niese, men fant til sin irritasjon ut at alle bodyer til nedsatt pris var kortermede... Husker faktisk at jeg hadde det samme problemet da min datter var baby.
Gjest værtgravid Skrevet 1. januar 2006 #12 Skrevet 1. januar 2006 Har akkurat vært på salg der det var satt ned 50-70 % på Lindex H&M og Cubus. Men må lete lenge og vel etter babytøy til gutt og det gjelder også for vanlige varer. Det er vegger, kasser og hyller for klær i rosa til jenter og så borti et hjørne "noe" til gutter... Jeg sliter noe sinnsykt for å finne flere klær til min gutt.
monja Skrevet 1. januar 2006 #13 Skrevet 1. januar 2006 Å finne gutteklær er noe herk. Det er jo på lassevis med rosa klær og kanskje noen få rader med gutteklær. Men jeg skal være tidlig ute i morgen når salget starter. Var jo for å se på det lille Cubus hadde satt ned i romjula, men der var det jo bare rosa der og.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #14 Skrevet 1. januar 2006 H&M her pleier å ha salg. Setter ned 70% og sånn. ← H&M (på Vestkanten) hadde et usselt lite stativ med 30%.. og nesten bare jenteklær.. Men det "skikkelige" salget begynner vel først i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå